همشهری آنلاین: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(سه شنبه) در دیداری صمیمانه از خانواده‌های شهدای ارتشی مدافع حرم تقدیر کرد.

محمدعلی آل هاشم

به گزارش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در این دیدار که طی مراسمی انجام شد، شهدای مدافع حرم را سند افتخار کشور دانست.

آل هاشم، تصریح کرد: این شهدای عزیز در راه دفاع از کشور، ملت، دین و انقلاب اسلامی ایران جان خود را فدا کردند و اگر ایثار و از خود گذشتگی این شهدا نبود ما باید الان در استان هایی مانند کرمانشاه و همدان با دشمنان اسلام می جنگیدیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که بصیرت و دور اندیشی از ویژگی های بارز شهدای مدافع حرم است، افزود: دفاع از حریم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه و شهادت در این راه از دیگر افتخارات شهدای مدافع حرم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، خاطرنشان کرد: بقای انقلاب، امنیت و پیشرفت کشور از هر جهت مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان است و اگر امروز این اقتدار و عزت در داخل کشور و عرصه های بین المللی وجود دارد به برکت خون همین شهداست.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم که فرمودند «به شهدای دفاع از حریم اهل بیت (ع) بطور ویژه افتخارمی کنیم» اشاره و تصریح کرد: تک تک این عزیزان، گوهران گرانبهایی بودند که در راه دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند، فلذا هم این شهدای والامقام و هم خانواده های بزرگوارشان حق بزرگی به گردن همه ملت ایران دارند.

وی، تکریم خانواده شهدا را با ارزش و مهم دانست و تأکید کرد: تجلیل از فداکاری و ایثارگری والدین معظم شهدا، همسران و فرزندان آنان باعث می شود تا یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام همواره زنده بماند.

در این مراسم ، امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز حضور داشت. هفت مستشار نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند در ابتدای امسال توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

کد خبر 357619

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha