همشهری آنلاین: گونزالو جراردو ایگواین در ۱۰ دسامبر ۱۹۸۷ در برست فرانسه متولد شد.

ایگواین

گونزالو جراردو ایگواین بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است. او عضو تیم ملی فوتبال آرژانتین و تیم باشگاهی یوونتوس است.
ایگواین در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفت و با زدن ۳ گل به تیم ملی کره جنوبی سومین بازیکن تاریخ فوتبال این کشور شد که در جام جهانی هت تریک کرده‌اند.

ایگواین در ریور پلاته

سابقه باشگاهی

گونزالو ایگواین در سال ۲۰۰۴ وارد دنیای فوتبال حرفه‌ای شد و به عضویت تیم ریور پلاته درآمد. وی در این تیم حضور قابل توجهی داشت و توانست در ۳۲ بازی برای این تیم پانزده گل به ثمر برساند. وی به دلیل مشکلاتی که با سرمربی وقت ریور پلاته، دانیل پاسارلا، داشت از این تیم جدا شد و در هشتم اکتبر ۲۰۰۶ به تیم بوکا جونیورز آرژانتین پیوست اما قبل از شروع لیگ آرژانتین، باشگاه رئال مادرید با پرداخت ۱۳ میلیون یورو ایگواین را به خدمت خود درآورد.

ایگواین در رئال مادرید

ایگواین برای رئال مادرید ۱۹۰ بازی انجام داد و ۱۰۷ گل زد، بهترین فصل ایگواین ۲۰۰۶-۲۰۰۷ بود و در مقابل رئال زاراگوزا بازی خیره کننده‌ای را به نمایش گذاشت و با گلی که به ثمر رساند رئال را پیروز میدان کرد. او همچنین در بازی رئال مقابل اتلتیکو مادرید خوب ظاهر شد و شصت و دو دقیقه برای رئال بازی کرد. او در بازی رئال برابر اسپانیول توانست بهترین بازیکن بازی لقب گیرد.

ایگواین در ناپولی

همچنین وی در بازی تیمش مقابل بارسلونا در هفته سی‌ام لالیگا به میدان رفت. او پس از ۶ سال حضور در رئال مادرید با توجه به پیشنهادها آ.ث میلان، یوونتوس و آرسنال با ۳۷ میلیون یورو به ناپولی پیوست. در ژولای ۲۰۱۶، در یک انتقال جنجالی، گونسالو ایگواین، مهاجم سابق ناپولی به صورت رسمی با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۹۰ میلیون یورو به یوونتوس پیوست.

ایگواین در تیم ملی

کد خبر 358143

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha