همشهری آنلاین: مسابقات والیبال قهرمانی بانوان کارگر کشور با شرکت ۱۱ تیم از یکشنبه ۳ بهمن ماه در استان اصفهان آغاز شد و با قهرمانی تهران، نایب قهرمانی اصفهان، جایگاه سومی فارس و مقام چهارمی گل گهر سیرجان به پایان رسید.

volleyball Team

به گزارش روابط عمومی هیأت و اداره کل ورزش کارگری استان اصفهان، در مسابقات والیبال قهرمانی بانوان کارگر کشور، گرامیداشت دهه مبارک فجر و در دیدار رده‌بندی تیم‌های گل گهر سیرجان و کارگران فارس به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فارس موفق شد با پیروزی 2 بر 0 مقابل نماینده کرمان مقام سومی این دوره از مسابقات را کسب نماید. تیم فارس در ست اول با نتیجه 25 بر 20 و در ست دوم 25 بر 19 تیم کرمان را مغلوب کرد.

و اما در دیدار فینال تیم تهران با انجام یک بازی زیبا و نزدیک موفق شد با نتیجه 2 بر 1 تیم کارگران اصفهان را شکست داده و قهرمان این دوره از مسابقات شود. تیم تهران در ست‌های اول و سوم به ترتیب با نتایج 27 بر 25 و 15 بر 9 و شکست در ست دوم با نتیجه 25 بر 19 مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد.

نژادنایبی، نایب رئیس بانوان انجمن والیبال کارگران کشور در این ارتباط گفت: تلاش خواهیم کرد با توجه به شناختی که از تیم‌ها و نفرات برتر در این مسابقات پیدا کردیم، تیم ملی کارگران را با بهترین ترکیب برای مسابقات جهانی 2017 لتونی آماده کنیم.

این پيكارها به میزبانی هیات، اداره کل ورزشی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و زیر نظر فدراسیون ورزش کارگری در شهر مبارکه اصفهان برگزار شد.

کد خبر 360165

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha