همشهری آنلاین: دومین همایش ملی کتاب و نشر ۲۴ بهمن برگزار خواهد شد.

دومین همایش نشر و کتاب

دومین همایش ملی کتاب و نشر از سوی موسسه جهاد فرهنگی حکمت و تحت حمایت سیویلیکا با حمایت‌های معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، باغ کتاب تهران و با مشارکت و همکاری به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) برگزار خواهد شد.

روابط عمومی موسسه به نشر ضمن اعلام این خبر نوشت: این همایش ۲۴ بهمن با محوریت «بازاریابی، تبلیغات و اطلاع رسانی در صنعت نشر» و «نظام آموزش و پرورش و كتابخوانی» با حضور جمعی از علاقه‌مندان و صاحبنظران برگزار می‌شود.

«به نشر»(انتشارات آستان قدس رضوی) با بهره‌مندی از قریب نیم قرن پیشینه تخصصی در حوزه نشر كتاب و در مسیر رسالت خود و به عنوان ناشر تخصصی آثار فاخر معنوی و سیره معصومین (ع)، خاصه فرهنگ رضوی و به منظور همكاری در ترویج كتاب و كتابخوانی و تبادل تجربیات صاحب نظران عرصه نشر، در برگزاری دومین همایش ملی كتاب و نشر، مشاركت می‌كند.

این همكاری از ابتدای بهمن ماه جاری و با عقد تفاهم‌نامه‌ای بین مؤسسه به نشر و مجری این همایش (مؤسسه جهاد فرهنگی حكمت) اجرایی آغاز شد. همچنین با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار خواهد شد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا، (پایگاه تخصصی نمایه‌سازی مقالات، همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی) و همچنین کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.

این همایش حول دو محور برگزار خواهد شد، شاخص‌‏ها، راهبردها و الزامات «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع‌رسانی»، نسبت میان اقتصاد مقاومتی و «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی»، رسانه‎های جمعی و «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی»، رسانه‎های نوین و «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر و تاثیر و تاثر «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صادرات کتاب از مهم ترین موضوعاتِ محور نخست این همایش است.

همچنین نقش خانواده به عنوان یکی از ارکان نظام آموزش و پرورش درکتابخوانی کودکان و نوجوانان، نقش معلمان و کادر اجرایی مدارس و کتابدار در کتابخوانی دانش آموزان، برنامه‌های جنبی مدارس و تاثیر آنها بر کتابخوانی، راهکارهای افزایش کتابخوانی در مدارس نیز از مهم ترین موضوعات محور دوم این همایش خواهد بود.

در تمامی محورها، پژوهش و تحقیق درباره شاخص‎ها و سنجه‎ها، آسیب‎شناسی، الگویابی وارائه الگوی بومی و ارائه راهکار و راهبرد بومی و مناسب از اولویت و اهمیت برخوردار است.

 

کد خبر 360776

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha