مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
۰ نفر

فردا همزمان با برپایی راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مترو و اتوبوسرانی پایتخت برنامه ویژه‌ای‌‌برای خدمت رسانی به شهروندان درنظر گرفته‌اند.

همچنين ‌تمهيدات ترافيكي ويژه مراسم راهپيمايي 22بهمن اعلام شد. بنا بر اعلام پليس راهور تهران محدوديت‌ها از خيابان آزادي تا ميدان انقلاب و در ادامه به سمت خيابان انقلاب اسلامي از ميدان انقلاب تا ميدان فردوسي و درصورت نياز به سمت ميدان امام حسين خواهد بود. همچنين طول جاده مخصوص كرج از دوربرگردان تأمين اجتماعي تا ميدان آزادي محدوديت تردد دارد.

بر اين اساس، طول بزرگراه محمدعلي جناح از فلكه دوم صادقيه تا ميدان آزادي نيز جزو محدوديت‌هاي تردد است. طول بزرگراه آيت‌الله سعيدي از ميدان فتح تا ميدان آزادي نيز محدوديت تردد دارد. ‌ همه رمپ و لوپ‌هاي تقاطع‌هاي بزرگراه شيخ فضل‌الله - بزرگراه محمدعلي جناح به سمت جنوب، بزرگراه نواب جنوب به شمال از ميدان جمهوري تا خيابان آزادي و خيابان توحيد در مسير شمال به جنوب از ميدان توحيد تا خيابان آزادي به هنگام افزايش تردد راهپيمايان محدوديت تردد خواهند داشت.

محدوديت‌هاي تردد در بزرگراه يادگار امام از خيابان تيموري تا دوربرگردان ضلع جنوبي به سمت خيابان آزادي نيز از خيابان حبيب‌اللهي و خيابان اكبري و خيابان برادران شهيد عزيزي از آخرين تقاطع به جنوب تا خيابان آزادي، محدوديت تردد از ساعت 6صبح روز جمعه را خواهند داشت. خيابان برادران شهيد رحماني از ميدان رحماني تا جاده مخصوص كرج، خيابان كارگر در حدفاصل خيابان جمهوري تا بلوار كشاورز، طول خيابان فردوسي در حد فاصل خيابان‌هاي جمهوري تا سميه و طول خيابان وليعصر(عج) در حدفاصل خيابان جمهوري تا طالقاني نيز از صبح روز جمعه محدوديت تردد دارند.

مسيرهاي عمودي در خيابان آزادي در ضلع شمال،‌خيابان دكتر قريب شمالي، خيابان اسكندري شمالي از خيابان فرصت شيرازي به سمت خيابان آزادي، خيابان رودكي شمالي و خيابان خوش شمالي از خيابان نيايش تا آزادي محدوديت تردد خواهند داشت.مسيرهاي عمود بر خيابان آزادي در ضلع جنوبي شامل خيابان جمالزاده، خيابان نوفلاح، خيابان زارع و خيابان اوستا و ساسان به سمت خيابان آزادي - خيابان اسكندري جنوبي - خيابان رودكي جنوبي و خوش جنوبي از كلهر به سمت شمال تا خيابان آزادي، خيابان جيحون از بهبودي به سمت شمال تا خيابان آزادي محدوديت تردد دارند.

مسيرهاي عمود بر خيابان انقلاب در ضلع شمالي شامل خيابان استاد نجات‌اللهي، حافظ از سميه به سمت جنوب، خيابان فلسطين، وصال شيرازي و خيابان قدس از طالقاني به سمت جنوب و خيابان 16آذر از بلوار كشور و پورسينا محدوديت تردد خواهند داشت. همچنين مسيرهاي عمود بر خيابان انقلاب در ضلع جنوبي براي روز جمعه از 6صبح تا پايان مراسم راهپيمايي 22بهمن محدوديت تردد خواهند داشت.ترمينال غرب هم از ساعت 20 امشب تا پايان مراسم 22 بهمن در روز جمعه تعطيل است.

  • تمهيدات اتوبوسراني پايتخت براي راهپيمايي 22بهمن

شركت واحد اتوبوسراني تهران در اطلاعيه‌اي تمهيدات و تسهيلات پيش‌بيني شده به مناسبت راهپيمايي 22بهمن را تشريح كرد. در اين اطلاعيه آمده است كه اتوبوسراني تهران در روز جمعه 22بهمن از ساعت 7:30بامداد از ميادين، پايانه‌ها، شهرك‌هاي مشروحه ذيل و همچنين پايگاه‌هاي بسيج و مساجد تحت پوشش ستاد نمازجمعه اقدام به انتقال شهروندان به مبادي راهپيمايي خواهد كرد:

سامانه يك: ميادين انقلاب اسلامي - فردوسي - امام حسين(ع) - خاقاني- چهارراه تهرانپارس- نبوت - كلاهدوز
سامانه دو: ميادين شمشيري- رازي - محمديه - قيام - خراسان- شوش- شهدا- پايانه خاوران - پيروزي- اتابك- شهيد محلاتي
سامانه سه: ميادين رسالت- تجريش- قدس- نوبنياد- تهرانپارس- سيدخندان - چهارراه اشراق- لويزان- شهرك شهيد محلاتي- اختياريه
سامانه چهار:ميدان راه‌آهن- ابوذر- جليلي- نازي آباد- خزانه بخارايي
سامانه پنج: صادقيه - پونك- سيمون بوليوار- دانشگاه علوم و تحقيقات- كارگر شمالي- كوي نصر- شهر آرا- اسد آبادي- شهران - كن - جنت آباد- دهكده المپيك- شهرك شهيد باقري - هوانيروز- ميدان صنعت- خليج‌فارس- شهرك وليعصر(عج)- يافت آباد - فردوس - شاد آباد - تهرانسر
سامانه شش: ميدان شهرري- سيزده آبان - دولت آباد -
خاني آبادنو.

  • مترو فردا براي راهپيمايان رايگان است

استفاده از مترو از ابتداي سرويس‌دهي تا پايان مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن رايگان است؛ ضمن آنكه فاصله حركت قطارها به‌خصوص در خط ۴ كه در مسير راهپيمايي قرار دارد كاهش خواهد يافت. در خط يك، فاصله گذر ۷دقيقه، خط دو ۴ دقيقه، خط سه ۱۵ دقيقه، خط چهار ۴.۵ دقيقه و خط پنج ۱۵ دقيقه است.

همچنين اين آمادگي وجود دارد كه هنگام بازگشت راهپيمايان در ايستگاه‌هاي خط ۴ هر ۹۰ ثانيه يك قطار اعزام شود. بر اين اساس سرويس زودتر از موعد پله‌ برقي‌ها و ساير تجهيزات در ايستگاه‌هاي فردوسي، زيرگذر تئاتر شهر، ميدان انقلاب اسلامي، توحيد و شادمان و ساير ايستگاه‌هايي كه در مسير راهپيمايي قرار دارند توسط متخصصان شركت انجام شده است. مانند هرسال و به‌منظور حفظ نظم و امنيت در راهپيمايي يوم‌الله ۲۲ بهمن، ايستگاه ميدان آزادي از صبح تا پايان مراسم راهپيمايي پذيرش مسافر ندارد.

کد خبر 361521

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha