همشهری آنلاین: امید ویرانی از خراسان رضوی با پیروزی مقابل محمدمیر نورزه‌ای از قزوین قهرمان سومین رنکینگ اسنوکر زیر ۲۱ سال شد.

Omid Virani

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، فینال سومین رنکینگ کشوری اسنوکر زیر 21 سال بعد از ظهر روز یکشنبه یکم اسفند برگزار شد و طی آن امید ویرانی از استان خراسان رضوی با پيروزي ٥ بر ٣ مقابل محمدمير نورزه‌اي از استان قزوين به مقام قهرمانی و مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.

در دیدار رده‌بندی هم مصطفی اعلائی از استان قزوین با پیروزی 3 بر یک مقابل مهدی داداشی از استان آذربایجان شرقی به مقام سوم رسيد.

بالاترین برک این رقابت‌ها با امتیاز 115 توسط امید ویرانی به ثبت رسید و از سوی کیمته برگزاری مسابقات، علیرضا نوروززاد به عنوان بازیکن اخلاق اين مسابقات معرفی شد.

در این دوره از پيكارها میلاد اسماعیلی، سعید اسماعیلی، محمد مدبر، مصطفی میردادمادی، علی صمدی، محمد اسدی، پوریا جباری از استان قزوین، علی دشت‌بزرگ، آرش بودیانی، بیژن امجد از استان خوزستان، آرش شمس، محمدمهدی مرحمتی از استان فارس، مهدی ونکی، قاسم کریمی، رضا شکری از استان تهران به عنوان داور و حسین بیابانی مقدم به عنوان سرداور، همچنین سعید گرجی به عنوان مسئول برگزاری و نصراله جعفری به عنوان ناظر در این رقابت ها حضور داشتند.

 

کد خبر 362646

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha