دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

۴ پسرجوان برای کوهنوردی راهی ارتفاعات تهران شدند اما وقتی پول‌شان تمام شد تصمیم به زورگیری گرفتند.

متهم

اوايل دي‌ماه 3كوهنورد ميانسال كه به ارتفاعات شمال پايتخت رفته بودند خود را به كانكس پليس رساندند و گفتند 4 سارق جوان به آنها حمله كرده و دست به سرقت اموال‌شان زده‌اند. يكي از آنها در توضيح ماجرا گفت: در حال بازگشت از قله بوديم كه كنار رودخانه توقف كرديم. ناگهان 4پسر جوان به ما حمله كردند.2 نفر از آنها چاقو داشتند و با تهديد خواستند پول‌هاي‌مان را در اختيارشان قرار دهيم. من و دوستانم مقاومت كرديم و آنها با دسته چاقو چندين ضربه به سرمان زدند و ما هم از ترس جان‌مان هرچه پول داشتيم تحويل آنها داديم. آنها حتي كاپشن‌هاي ما را هم سرقت كرده و پس از آن گريختند.

با اين شكايت، گروهي از كارآگاهان با دستور قاضي علي‌وسيله ايرد موسي تحقيقات خود را شروع كردند و از آنجا كه شاكيان ديده بودند دزدان با خودروي پرايدي كه پايين كوه پارك بود فرار كردند، با بررسي شماره پلاك خودرو يكي از سارقان را دستگير كردند. او دربازجويي‌ها به زورگيري خشن با همدستي 3نفر از بچه محل هايش اقرار كرد و گفت:

ما دانشجو هستيم و معمولا هر هفته با هم به كوه مي‌رويم. روز حادثه وقتي از قله به پايين آمديم، تصميم گرفتيم به قهوه‌خانه‌اي برويم و قليان بكشيم اما هيچ كدام پول همراهمان نبود. وقتي چشم‌مان به چند كوهنورد ميانسال افتاد وسوسه شديم و تصميم به زورگيري گرفتيم.

وي گفت: پس از سرقت با پولي كه به‌دست آورديم به قهوه‌خانه رفتيم و قليان كشيديم و اصلا فكرش را نمي‌كرديم كه آنها شكايت كنند و ما گير بيفتيم. پس از اقرار اين كوهنورد زورگير، همدستان وي نيز دستگير شدند. اين 4متهم كه هيچ كدام سابقه كيفري ندارند و براي نخستين بار بود كه دست به خلاف مي‌زدند براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران پليس آگاهي پايتخت قرار گرفتند.

کد خبر 363479

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha