همشهری آنلاین: هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال عصر روز جمعه (۱۳ اسفند) برگزار شد که با نتایج رقم خورده، جنگ قهرمانی به هفته آخر کشیده شد.

futsal

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در مهم ترین بازی هفته در اهواز تیم های حفاری خوزستان و گیتی پسند با هم روبرو شدند که در این دیدار مهیج و نزدیک حفاری با گل هایی که در نیمه دوم به ثمر رساند، موفق به شکست گیتی پسند شد تا ضمن حفظ شانس خود برای قهرمانی،کار گیتی پسند را هم برای بالای سر بردن جام به هفته آخر بکشاند. این بازی جنجالی به دلیل پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران اهوازی برای دقایقی متوقف شده بود.

در تهران دانشگاه آزاد که اندک شانسی برای بقا داشت به مصاف دبیری تبریز رفت و در حالی که تا اواسط نیمه دوم از این تیم پیش بود، در نهایت شکست خورد تا به لیگ دسته اول سقوط کرده و شانس دبیری برای قهرمانی را هم باقی نگه دارد.

در تبریز مس سونگون پذیرای شهروند بود که هر چند در ابتدا دروازه اش باز شد، اما نیمه اول را با تساوی یک بر یک به رختکن رفت. شاگردان افضل در نیمه دوم با حوصله به گل برتری رسیده و در نهایت سه بر یک برنده شدند تا شانس خود برای قهرمانی را حفظ کنند.

تیم های آذرخش بندرعباس و ارژن شیراز هم در بندرعباس با هم روبرو شدند. آذرخش که برای بقا می جنگید ابتدا عقب افتاد، اما دقایقی بعد به گل مساوی رسید و نیمه اول را با این نتیجه به پایان رساند. در نیمه دوم ارژنی ها بهتر کار کرده و در نهایت بازی را به سود خود خاتمه دادند، با این حال به دلیل شکست خانگی دانشگاه آزاد، بقای آذرخش در لیگ برتر قطعی شد.

تاسیسات دریایی هم پس از هفته ها ناکامی در مصاف با مقاومت البرز به یک پیروزی پرگل رسید و حریف خود را با ۵ گل در هم کوبید.

در مشهد فرش آرا در آخرین بازی خانگی اش میزبان تیم سقوط کرده طرح و توسعه الوند قزوین بود. هر چند تیم قزوینی در این بازی از میزبان خود پیش افتاد، اما فرش آرا در نهایت با نتیجه ۳بر ۲ برنده این بازی شد.

در آخرین بازی این هفته هم تیم های یاسین پیشروی قم و شهرداری ساوه قرار بود با هم روبرو شوند، اما در حالی که ساوه ای ها وارد زمین شده بودند، بازیکنان یاسین پیشرو از این دیدار کنار کشیدند.

مسئولین این باشگاه قمی پیش از شروع بازی به اداره کل ورزش و جوانان استان قم هشدار داده بودند در صورت واگذار نشدن امتیاز تیم، از بازی کنار خواهند کشید.

بنابراین برگزاری بازی این تیم با گیتی پسند نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. اگر یاسین پیشرو در هفته آخر نیز به میدان نرود، به لیگ دسته یک سقوط خواهد کرد.

کد خبر 363776

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha