راننده پراید هاچ‌بک که دختران جوان را به‌عنوان مسافر سوار خودرویش می‌کرد از آنها خواستگاری می‌کرد تا نقشه شومی را که در سر داشت، عملی کند.

او متهم است با اين ترفند 6دختر جوان را بيهوش و اموال‌شان را سرقت كرده و 3نفر از آنها را نيز مورد آزار و اذيت قرار داده است.
اسفند‌ماه سال گذشته زني نزد مأموران پليس آگاهي رفت و مدعي شد راننده پرايدي هاچ بك او را مورد آزار و اذيت قرار داده است. او گفت: مدتي قبل در حوالي ميدان امام حسين به‌عنوان مسافر سوار پرايدي هاچ بك شدم كه راننده‌اش پسري جوان بود.

او شروع به صحبت كرد و گفت طلافروش است. بعد هم مدعي شد كه از من خوشش آمده و شماره تلفنم را گرفت. چند روز بعد او تماس گرفت و گفت مي‌خواهد من را به مادرش نشان دهد و با من در ميدان صادقيه قرار گذاشت. او مي‌گفت كه قصد ازدواج دارد و من كه حرف‌هايش را باور كرده بودم، سر قرار رفتم.

وقتي سوار خودرويش شدم گفت تشنه است و آبميوه خريد اما وقتي من آبميوه‌ام را نوشيدم سرم گيج رفت و بيهوش شدم. وقتي به هوش آمدم كنار خيابان بودم و فهميدم اموالم سرقت و به من تجاوز شده است. علاوه بر اين دختر، 5 دختر ديگر نيز با اظهاراتي مشابه از راننده پرايد شكايت كردند. در اين شرايط تحقيقات براي دستگيري وي آغاز شد تا اينكه با شناسايي خودروي متهم كارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد او به اتهام سرقت زنداني است.

به اين ترتيب وي به پليس آگاهي منتقل شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد وي 11مرتبه به اتهام سرقت، كلاهبرداري، آدم ربايي و... بازداشت شده است. او ديروز در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي اصغرزاده محاكمه شد. در اين جلسه 3نفر از شاكيان مدعي شدند كه به آنها تجاوز شده است و متهم از آنها فيلمبرداري كرده اما 3 شاكي ديگر گفتند فقط از آنها سرقت شده است.

يكي از شاكيان گفت متهم به من گفت طلافروش است و مي‌خواهد به خواستگاري‌ام بيايد. او يك روز من را به مانتوفروشي برد تا برايم لباس بخرد اما زماني كه در اتاق پرو بودم كيفم را دزديد و فرار كرد. شاكي ديگر گفت: وقتي سوار خودروي متهم بودم او گفت كه حالش بد است. روبه‌روي يك داروخانه توقف كرد و گفت برايش دارو بخرم اما همين كه پياده شدم او با كيفم فرار كرد. 3شاكي ديگر نيز گفتند متهم آنها را بيهوش كرده و مورد آزار و اذيت قرار داده و از آنها فيلمبرداري هم كرده است. براساس اين گزارش، تحقيقات درباره اين پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 364362

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha