دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
۰ نفر

به‌دنبال مرگ مادر و دختری در آتش‌سوزی هولناک آپارتمانی در مشهد، پلیس مظنون این حادثه را دستگیر کرد.

بامداد ديروز به قاضي علي‌اكبر احمدي‌نژاد، بازپرس جنايي مشهد خبر رسيد آپارتماني در خيابان شهيد صادقي دچار انفجار و آتش‌سوزي شده و در اين حادثه مادري به همراه دختر 8ساله‌اش جان باخته‌اند و پدر خانواده نيز كه توانسته بود خود را از پنجره به بيرون پرت كند مجروح و به بيمارستان منتقل شده است.

با حضور قاضي جنايي و كارآگاهان آگاهي در محل حادثه تحقيقات آغاز و مشخص شد كه آتش‌سوزي عمدي بوده است. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه حدود ساعت 3:30بامداد، فرد ناشناسي با ورود به ساختمان، خود را به پشت در آپارتمان طبقه دوم رسانده و از زير در اقدام به پاشيدن بنزين به داخل خانه كرده و آنجا را آتش زده است. پس از آن نيز آتش‌سوزي رفته رفته باعث ايجاد دودگرفتگي و در نهايت انفجار شده و جان مادر و دخترش را گرفته است.

تيم تحقيق از حضور در بيمارستان و پرس‌و‌جو از پدر خانواده به سرنخ‌هايي از يك تسويه‌حساب شخصي در اين حادثه دست يافت. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه مردي كه از مدتي قبل با اين خانواده دچار اختلاف بوده، احتمالا در اين ماجرا نقش دارد. كارآگاهان در ادامه به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد اين فرد در زمان حادثه در آن حوالي حضور داشته‌ است. به اين ترتيب وي بازداشت اما در بازجويي‌ها مدعي شد كه بي‌گناه است. درحالي‌كه تحقيقات نشان مي‌دهد اين مرد به‌خاطر تسويه حساب با قربانيان، اقدام به آتش‌زدن خانه آنها كرده اما وي هنوز به جنايت اعتراف نكرده و بازجويي از او ادامه دارد.

کد خبر 364999

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha