همشهری آنلاین: تیم ملی بوکس ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز بر سکوی سومی تورنمنت بین‌المللی جاده ابریشم در آذربایجان ایستاد.

Iran Boxing Team

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس؛ نهمین دوره تورنمنت جاده ابریشم از روز سه‌شنبه (24 اسفند) با حضور بوکسورهای 10 تیم به میزبانی شهر «باکو» درجمهوری آذربایجان آغاز شد و تیم ایران با هشت بوکسور در این رقابت‌ها به میدان رفت.

روز جمعه و در روز پایانی، «ایمان رمضان‌پور»، بوکسور جوان کشورمان در دیدار نهایی وزن به اضافه 91 کیلوگرم بر نماینده میزبان غلبه کرد ومدال طلا را برگردن آویخت.

در وزن 49 کیلوگرم «امید احمدی صفا» برای کسب مدال طلا با «ابراهیموف» ازبسکتانی روبرو شد و با قضاوت یک‌طرفه داوران به مدال نقره رسید.

پیش از این، «شاهین موسوی» در 75 کیلوگرم و «سالار غلامی» در 91 کیلوگرم به دو مدال برنز رسیده بودند.

با این اوصاف تیم ملی ایران با یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز بر سکوی سومی این رقابت‌ها ایستاد. جمهوری آذربایجان و قزاقستان اول و دوم شدند.

امید احمدی صفا (49 کیلوگرم)، سجاد محمدپور (52 کیلوگرم)، راغب البوشوکه (60 کیلوگرم)، دانا اسماعیل‌زاده (64 کیلوگرم)، سجاد کاظم زاده (69 کیلوگرم)، شاهین موسوی (75 کیلوگرم)، سالار غلامی (91 کیلوگرم) و ایمان رمضان پور (+91 کیلوگرم) اعضای تیم بوکس کشورمان در مسابقات جاده ابریشم بودند.

باربارو فرناندز خیمنز (سرمربی) و علی مظاهری (مربی) هدایت مشت‌زنان کشورمان را برعهده داشتند.

بوکسورهای کشورمان به منظور حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شوند.

کد خبر 365298

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha