همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در دریای پرتلاطم ناامنی در منطقه قرار داریم و به فضل الهی ایران اسلامی امروز جزیره ای امن در این منطقه است.

محمد پاکپور

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در یادواره شهدای تیپ نیروی ویژه صابرین که با حضور فرماندهان، مسئولین، خانواده های معظم شهدای صابرین و جمعی از همرزمان آنان در مجتمع فرهنگی غدیر نیروی زمینی سپاه برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای صابرین و شهدای مظلوم مرزبانی جمهوری اسلامی که در میرجاوه به شهادت رسیدند، با تأکید براینکه رزمندگان صابرین در هر مأموریتی حضوری اطمینان بخش داشته و دارند گفت: ارتباط بنده با این عزیزان همواره ارتباطی از جنس رفاقت بوده و هرجا اسم صابرین در میان است صحبت از رشادتها و فداکاریهای این رزمندگان غیور و از جان گذشته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با یادآوری خاطره ی حضور رزمندگان یگان ویژه صابرین در ارتفاعات شمالغرب گفت: مواضع و ارتفاعاتی که در اختیار این نیروها قرار داشت به بهترین شکل به سنگرهای غیرقابل نفوذ تجهیز شد و شهدای والامقامی همچون شهید جعفرخان نقش تعیین کننده ای را در دستیابی به ارتفاعاتی که در اختیار ضدانقلاب در شمالغرب بود، داشتند.

سردار پاکپور با بیان اینکه صابرین در کمترین زمان خود را برای حضور در مأموریتها آماده می کردند اظهار کرد: این شهدای والامقام ایثارگرانه از تمامی جلوه های دنیایی گذشتند تا از کیان اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت و حریم اهل بیت (علیهم السلام ) دفاع کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد: امنیتی که امروز در ایران اسلامی و عمق کشور حاصل شده است مرهون رشادتها و فداکاریهای شهدایی همچون شهید شوشتری، شهید محمدزاده و دلاورمردانی است که از جان خود در برقراری امنیت پایدار در مرزها گذشتند.

کد خبر 368368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha