همشهری آنلاین: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا با کسب دو عنوان چهارمی برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

Cycling Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در آخرین روز مسابقات که در رشته کراس کانتری بانوان، جوانان و بزرگسالان آقایان برگزار شد، بیش از هشتاد رکابزن از 18 کشور آسیایی به رقابت پرداختند.

ابتدا محمدحسین اسکندری در رده جوانان که اولین حضورش در مسابقات آسیایی را تجربه می‌کرد به رقابت پرداخت و به عنوان چهارمی دست پیدا کرد. اسکندری تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها بود. در این رده کره جنوبی رده اول و سوم را از آن خود کرد و نماینده ژاپن دوم شد.

اما رقابت بانوی محجبه و پرتلاش کشورمان در بخش کراس کانتری بانوان با حساسیت بالایی برگزار شد. فرانک پرتو آذر که در روز نخست توانسته بود در رشته تیم ریلی مدال برنز را کسب کند، رقابت خود را خوب و پرقدرت آغاز کرد، اما شناخت کافی چینی‌ها از مسیر مسابقه باعث شد تیم 5 نفره آنها شکاف عمیقی بین خود و سایر رقبا بوجود بیاورند و در نهایت هم رده اول تا ششم را از آن خود کنند. نکته حائز اهمیت این رقابت قرار گرفتن فرانک پرتو آذر در رتبه ششم و عملکرد بهتر نسبت به حریفان پر قدرت خود از کشورهای چین، ژاپن و ازبکستان بود.

در ماده کراس کانتری بزرگسالان، تیم ملی ایران با 5 نماینده کار خود را آغاز کرد. در این رده 49 رکابزن از 18 کشور به رقابت پرداختند که فراز شکری، رکابزن باتجربه کشورمان پس از دو نماینده از چین و کره جنوبی در رتبه چهارم قرار گرفت.

با این تفاسیر پرونده مسابقات قهرمانی آسیا 2017 چین با کسب یک مدال برنز با ارزش در مسابقه تیم ریلی و روی سکو رفتن یک بانوی محجبه در تاریخ دوچرخه‌سواری ایران به همراه دو مقام چهارمی فراز شکری و محمدحسین اسکندری بسته شد.

کد خبر 370071

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha