همشهری آنلاین: معاون اول دولت یازدهم در کنار همسرش با حضور در حسینیه ارشاد تهران ، رای خود را به صندوق انداخت.

اسحاق جهانگیری

به گزارش  مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم با همراهی همسرش با حضور در حسینیه ارشاد تهران، رای خود را به صندوق انداخت.

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس نظرسنجی ها و اخباری که از آغاز فرآیند رای گیری در سراسر کشور مخابره شده، حضور مردم بسیار گسترده و وسیع است.

وی افزود: ملت ایران با سنجش موقعیت حساس منطقه، اهمیت حضور در انتخابات را درک کرده و حماسه بزرگی خواهد آفرید.

جهانگیری با بیان اینکه حضور ملت ایران در پای صندوق های رای پیام های فراوانی برای دشمنان خواهد داشت، خاطرنشان کرد: پیام انتخابات برای دشمنان این است که این ملت با یکپارچگی و اتحاد، راه خود را پیدا کرده و از آرمان های امام، انقلاب و رهبری دفاع خواهد کرد.

وی ادامه داد: در داخل کشور نیز این پیام را مخابره خواهد کرد که راه پیشرفت و توسعه ایران را شناخته و این راه را با سربلندی ادامه خواهیم داد.

معاون اول دولت یازدهم در پاسخ به سوالی در خصوص سیاست خارجی ایران در چهارسال آینده با بیان اینکه سیاست خارجی ایران همواره تعامل با دنیا خواهد بود، اظهار داشت: معتقدیم از طریق گفتگو و مذاکره می توانیم تمام سو تفاهم ها را با دنیا حل کرد.

وی در پایان گفت: ما بدنبال مذاکره مستقیم با آمریکا نیستیم، اما در خصوص مسائل کشور و منطقه در زمان خود سیاست های لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

کد خبر 370475

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha