همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از کشف بیش از ۶ تن انواع مواد مخدر، هلاکت و دستگیری ۱۶سوداگر مرگ در چند عملیات جداگانه در مرزهای سیستان و بلوچستان خبرداد.

قاسم رضایی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی اظهار کرد: مرزبانان سیستان و بلوچستان در چند عملیات جداگانه با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی از انتقال محموله‌های مواد مخدر به داخل کشور، مطلع شدند و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، تشدید پوشش نوار مرزی را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان قصد داشتند مقادیر قابل توجهی مواد را به داخل کشور منتقل کنند که با واکنش به موقع مرزبانان مواجه شدند.

فرمانده مرزبانی کشور در تشریح روند عملیات، گفت: مرزبانان در یک عملیات در مجموع یک تن و 925 کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و 772 کیلوگرم تریاک و 153 کیلو گرم حشیش کشف کردند.

سردار رضایی به کشف مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و توقیف 14 دستگاه وسیله نقلیه در یکی دیگر از این عملیات‌های مسلحانه اشاره کرد و گفت: در این عملیات ، 6 تن و 220 کیلوگرم موادمخدر شامل هروئین، مرفین، تریاک، حشیش، کشف و 12 قاچاقچی دستگیر شد؛ همچنین چهار سوداگر مرگ نیز به هلاکت رسید.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: همچنین مرزبانان در سیستان و بلوچستان طی این مدت به توقیف پنج دستگاه خودرو، شناور و جلوگیری از خروج 26 هزار و 100 لیتر فرآورده‌های سوختی از کشور موفق شدند.

رضایی با اشاره به عزم جدی نیروهای مرزبانی برای برخورد با عوامل ایجاد ناامنی، اشرار و قاچاقچیان مسلح، افزود: پس از شهادت 9 مرزبان در هنگ مرزی میرجاوه، دستگیری مهره ها و عناصر پلید گروه تروریستی، برخورد قاطع با اشرار و قاچاقچیان مسلح به صورت ویژه در دستور کار است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های شبانه روزی، شماری از مظنونین به معاونت در به شهادت رساندن مرزداران هنگ میرجاوه و اعضای باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر در سراوان و میرجاوه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: برخورد قاطع با اشرار و قاچاقچیان مسلح به صورت ویژه در دستور کار است.

کد خبر 370857

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha