مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
۰ نفر

با پایان یافتن انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر دوره پنجم، بازار شایعات در مورد شهرداری تهران نه‌تنها فروکش نکرد بلکه داغ‌تر هم شد.

شهرداری تهران

يكي از شايعاتي كه طي چند روز اخير بسيار به گوش مي‌رسد، در مورد ترك خدمت برخي از معاونان شهردار تهران است كه باعث شده معاون محمدباقر قاليباف براي چندمين بار در اين رابطه توضيح بدهد. ناصر اماني كه در جلسه سه‌شنبه هفته گذشته شوراي شهر تهران هم شايعه ترك خدمت معاونان شهردار پايتخت را رد كرده بود، ديروز نيز در گفت‌وگويي عنوان كرد: معاونان و مديران مديريت شهري تهران همانند گذشته در محل كار خود حضور دارند و اين شايعات مانعي در روند خدمتگزاري خادمان شهروندان ايجاد نخواهد كرد.

معاون برنامه‌ريزي توسعه شهري و امورشوراي شهرداري تهران با تأكيد بر رد شايعه‌هايي درخصوص ترك خدمت معاونان شهردار پايتخت گفت: ان‌شاءالله در آينده‌اي نزديك پروژه‌هاي مرتبط با هريك از معاونت‌هاي شهرداري تهران با حضور شهردار پايتخت و معاونان ايشان افتتاح خواهد شد. وي با اشاره به تدوين برنامه‌اي جامع براي اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام در ٢‌ماه آينده تصريح كرد: تعداد زيادي پروژه همانند افتتاح خط ٧ مترو، راه‌اندازي باغ كتاب، انتقال پايانه شرق و... را در دستور كار داريم كه طي مدت زمان باقيمانده از اين دوره مديريت شهري به سرانجام خواهد رسيد.

اماني در ادامه با اشاره به استعفاي معاون امور مناطق و هماهنگي شهرداري پايتخت عنوان كرد: اين استعفا مربوط به سال گذشته بوده و دليل آن نيز بيماري دختر آقاي شريفي است. معاون شهردار تهران با اظهار تأسف از شايعه‌هايي در اين باره گفت: در اواخر روزهاي سال ١٣٩٥ پزشكان متخصص با بررسي شرايط دختر آقاي شريفي به ايشان اعلام كردند كه ادامه معالجه بايد در خارج از كشور انجام شود. وي ادامه داد: در همين راستا معاون امور مناطق و هماهنگي شهرداري پايتخت استعفاي خود را تقديم دكتر قاليباف كرد اما بنا بر شرايط موجود، قرار بر اين شد كه بررسي استعفا به سال ۹۶ موكول شود. معاون برنامه‌ريزي توسعه شهري و امورشوراي شهرداري تهران تأكيد كرد: پس از برگزاري باشكوه انتخابات اخير، شهردار پايتخت با استعفاي آقاي شريفي موافقت كرد و ايشان نيز براي نظارت بر نحوه درمان دخترشان به خارج از كشور سفر كرد. اماني در پايان تأكيد كرد مديران شهري تا آخرين دقايق خدمت با قدرت به كارشان ادامه خواهند داد.

کد خبر 371540

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha