چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک نماینده مجلس نحوه ورود یکی از تروریست‌ها به مجلس را تشریح کرد.

ترور مجلس نیروهای امنیتی

ابوالفضل حسن‌بیگی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با مهر در تشریح ماجرای تیراندازی در مجلس اظهار داشت: امروز ( 17 خرداد) فردی به عنوان ارباب رجوع دفتر نمایندگان به گیت بازرسی وارد شد و به نیروی سپاه اعلام كرد که قصد ملاقات دارد و می‌خواهد به اتاق نمایندگان برود.

وی ادامه داد: نیروی سپاه به این فرد گفتند باید اسم شما را نمایندگان بدهند، بلافاصله این فرد اقدام به تیراندازی كرد.، مردم به کمک نیروی سپاه آمدند و این فرد به طرف مردم نیز تیراندازی كرد و دو، سه نفر مجروح شدند.

نماینده مردم دامغان در مجلس افزود: در ساختمان مراجعات نمایندگان، چهار آسانسور و دو پله اضطراری وجود دارد؛ سپاه پله‌های اضطراری را محاصره کرد و به منشی‌های دفاتر اعلام كرد که درب اتاق‌ها را ببندند و ملاقات‌کنندگان را نیز به داخل اتاق‌ها ببرند و به کسی اجازه ورود ندهند.

حسن بیگی تصریح کرد: این فرد وارد اتاق یکی از نمایندگان شد و برای ایجاد رعب و وحشت تیراندازی هوایی كرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه سریعاً وارد صحنه شد و کارمندان مجلس نیز که آموزش دیده هستند، درب اتاق‌ها را بستند.

وی اظهار داشت: فرد مسلح تلاش كرد تا خود را به پله‌های اضطراری طبقه ششم برساند؛ این امر موجب شد کار نیروهای سپاه راحت‌تر شود، چون این کار موجب شد محاصره شخص مسلح راحت‌تر شود و بدین‌ترتیب از طبقه اول تا پنجم امنیت برقرار شد.

کد خبر 372500

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha