سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: جک بلک بازیگر و کمدین آمریکایی که در بازسازی «جومانجی» فیلم محبوب دهه نود نقش‌آفرینی کرده، می‌گوید سازندگان این فیلم می‌خواستند یاد ستاره فیلم اصلی یعنی رابین ویلیامز از ذهن‌ها محو نشود.

سینما

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، با وجود اینکه تعداد قابل توجهی از مخاطبان فیلم جدید «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» ممکن است آنقدر سن نداشته باشند (یا حتی به دنیا نیامده بوده باشند) که فیلم اوریجینال سال ۱۹۹۵۵ را در موقع اکرانش دیده باشند، اما فیلم جدیدی که دنباله آن فیلم است، همه هدفش را بر این متمرکز کرده که بزرگترین ستاره فیلم اصلی فراموش نشود.

در مراسم عکاسی که در حاشیه مراسم سینه یوروپ در بارسلونا برگزار شد، جک بلک که در برابر دوربین‌ها در یک لباس کروکودیلی ظاهر شده بود، گفت یاد رابین ویلیامز فقید در این فیلم نیز زنده بود و فیلم جدید به نوعی تجلیل و یادبودی برای او محسوب می‌شود.

او گفت: «ما در فیلم در یک جنگل اکتشاف می کنیم و سعی می‌کنیم بازی را به پایان برسانیم؛ مساله هم مرگ و زندگی است. اما وقتی در جنگل هستیم، سرنخ‌هایی پیدا می‌کنیم که شخصیت رابین ویلیامز در فیلم اول یعنی الن پریش از خود به جا گذاشته بود. او یک خانه جنگلی کامل برای خودش ساخته بود، شبیه به وضعیت خانواده رابینسون. مثل این می‌ماند که تمام مدت او هم آنجا حضور دارد و دارد سعی می کند بدون اینکه عملا آنجا باشد، به ما کمک کند.»

بلک همچنین در مورد یکی از تفاوت های کلیدی بین دو فیلم «جومانجی» و «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» که تا چندی دیگر از سوی کمپانی سونی پیکچرز اکران می‌شود، گفت: «در فیلم اصلی، شما هرگز نمی‌توانید آن دنیای درونی بازی را ببینید اما داستان این یکی بیشتر داخل جنگل جومانجی به وقوع می‌پیوندد. این باحال ترین بخش فیلم است؛ اینکه می‌توانیم مخاطبان را وارد آن سرزمین مخفی و پر از هیجان کنیم که در عین حال خطر و زیبایی دارد.»

فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» روز بیستم دسامبر اکران می‌شود.

کد خبر 373813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha