چند روز پس از آزادی خانواده ایرانی از دست آدم ربایان ترکیه‌ای جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر شد.

فرار گروگان ترکیه

اين خانواده 5نفره چند روز قبل به استانبول سفر كرده و در آنجا با فردي آشنا شدند كه مدعي بود مجري تورهاي ارزان قيمت است. آنها كه نمي‌دانستند قرار است در چه دامي بيفتند فريب اين مرد را خوردند و سوار خودرواش شدند اما او آنها را ربود و در تماس با خانواده‌شان در ايران براي آزادي‌شان باج خواهي كرد. اعضاي اين خانواده 3روز در اسارت مرد آدم ربا بودند اما سرانجام توانستند با آتش زدن اسارتگاه‌شان نجات پيدا كنند.

پدر اين خانواده درباره آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: فردي كه با او درباره تور صحبت كرديم خيلي چرب زباني مي‌كرد و وعده و وعيدهايش درباره تور ما را فريب داد. ما هم قبول كرديم و به او پول داديم اما چند دقيقه بعد از اينكه سوار ماشينش شديم يك اسلحه از زير صندلي در آورد و به طرف من و خانواده‌ام گرفت. شيشه‌هاي ماشين هم دودي بود و داخل ديده نمي‌شد.

وي ادامه داد: ما را به خانه‌اي برد و 3روز زنداني كرد. روز سوم چون كمي زبانش را متوجه مي‌شدم فهميدم كه تصميم گرفته ما را بكشد و فرزند كوچك‌ترم را با خودش ببرد. ديدم تنها راهي كه مي‌توانيم از آنجا فرار كنيم اين است كه آنجا را آتش بزنيم. بعد از آتش‌سوزي درِ حياط خلوت را با لگد شكستم و بچه هايم را يكي يكي از آنجا بيرون بردم و فرار كرديم. ما 3روز سخت داشتيم كه تا به حال چنين چيزي را تجربه نكرده بودم. خدا كمك كرد كه نجات پيدا كنيم.

کد خبر 374409

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha