همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: بیش از ۵۰۰ نقطه حادثه خیز در جاده های کشور شناسایی شد که رفع این نقاط حادثه خیز در دستور کار دستگاههای ذیربط قرار دارد.

حسین اشتری

سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح سامانه تجمیع خطوط 110 مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با شناسایی این نقاط حادثه خیز ، این مسائل را به مبادی و دستگاههای ذیربط از جمله وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد .

وی با اشاره به رای زنی ، برگزاری جلسات و مکاتبات متعدد برای رفع مسائل مربوط به نقاط حادثه خیز کشور ، ادامه داد: بخش اعظمی از این مشکلات رفع نشده است که امیدواریم با رفع این مسائل حوادث رانندگی کاهش یابد.

فرمانده ناجای کشور گفت : میزان سفرها در تعطیلات عید فطر امسال به نسبت سال گذشته در مازندران 20 درصد افزایش یافته است.

وی افزود : همگام با بالا رفتن تعامل و همکاری مردم با ماموران نیروی انتظامی شاهدیم که میزان تلفات و حوادث نیز کاهش یافته است.

اشتری ادامه داد: از جمله موارد کاهش تلفات به کاهش تعداد تصادفات و تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر امسال اشاره بکنیم که به نسبت تعطیلات عید فطر پارسال 20 درصد کاهش داشت.

وی همچنین به اجرای طرح دریا از دهم خرداد تا اول مهر امسال در سواحل دریای خزر اشاره کرد و افزود: ناهنجاری های سواحل دریا از جمله اولویت های برنامه ای ناجا در این طرح است که نسبت به آن دقت نظر دارد.

فرمانده ناجای کشور اظهارداشت: رعایت حقوق توسط مردم از جمله مسائلی است که با اعمال آن سفری آرام رقم خواهد خورد.

کد خبر 374520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha