همشهری آنلاین: تیم والیبال بانک سرمایه با شکست البحری عراق و کسب چهارمین پیروزی متوالی خود، به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا صعود کرد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا که در ویتنام برگزار می‌شود، روز سه‌شنبه (13 تير) با چهار دیدار در گروه هشت تیم برتر و در مرحله یک چهارم نهایی پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه این مرحله تیم والیبال بانک سرمایه به مصاف البحری عراق رفت و با شکست این تیم به عنوان نخستین تیم چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی معرفی شد.

شاگردان مصطفی در ست سوم این مسابقه 25 بر 23 مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 13 و 25 بر 16 به پیروزی رسیدند تا چهارمین برد متوالی خود را جشن بگیرند.

تیم والیبال بانک سرمایه این مسابقه را با ترکیب فرهاد قائمی، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، سید محمد موسوی، لوکاس ژیگالدو و فرهاد ظریف آغاز کرد. مهدی مهدوی، رحمان داوودی، قاسم کارخانه، علیرضا جلالی و علی شفیعی از دیگر بازیکنان بانک سرمایه در این دیدار بودند که در ست‌های مختلف به میدان رفتند.

تیم بانک سرمایه چهارشنبه (14 تير) در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار العربی قطر و نماینده چین تایپه می‌رود.

 

کد خبر 375102

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha