همشهری آنلاین: جنبش فتح انتفاضه با به عهده گرفتن مسئولیت عملیات شهادت طلبانه امروز فلسطینی‌ها در شهر قدس آن را پاسخ طبیعی به جنایات رژیم اشغالگر دانست.

 جنبش فتح انتفاضه مسئولیت عملیات شهادت طلبانه در قدس را به عهده گرفت

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری العهد‘ جنبش فتح انتفاضه با صدور بیانیه ای اعلام کرد عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان که منجر به شهادت سه فلسطینی و هلاكت دو نظامی صهیونیست شد پاسخ طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی درحق قدس‘ مسجد الاقصی و فلسطین است.

این بیانیه تاکید کرد این عملیات‘ اصرار مردم فلسطین بر احقاق حقوق خود در مقاومت ومخالفت با اشغالگری‘ یهودی سازی وشهرک سازی صهیونیست ها با هدف اشغال و تجزیه سرزمین فلسطین است.

بیانیه مذکور افزود: روش مقاومت توسط مردم فلسطین منتهی به پیروزی و آزادی خواهد شد و تلاش رژیم صهیونیستی اعم از محاصره‘ کشتار و بازداشت مردم مجاهد فلسطین نتیجه ای نخواهد داشت چرا که مقاومت از بین نمی رود بلکه از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.

جنبش جهاد اسلامی نیز با تبریک عملیات قهرمانانه در صحن مسجدالاقصی که سه جوان فلسطینی از خانواده جبارین آن را انجام دادند وبر اثر آن دو پلیس رژیم صهیونیستی کشته شدند نسبت به توطئه تقسیم مسجد الاقصی هشدار داد.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد مسجدالاقصی خط قرمز مسلمانان است وبسته شدن آن توسط رژیم صهیونیستی جنایتی نابخشودنی است.

 

کد خبر 376112

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha