همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال افغانستان ۳ بر ۲، ازبکستان را مغلوب کرد و جام قهرمانی نخستین دوره رقابت‌های کشورهای آسیای مرکزی را به خانه برد.

قهرمانی افغانستان

این دوره از مسابقات در تاجیکستان برگزار شد. رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان برای دیدن این بازی به تاجیکستان رفته بود.

افغانستان در این دوره از رقابت‌ها با ۳ پیروزی و یک شکست جام قهرمانی را به دست آورد.

در مسابقه اول این دوره، افغانستان به مصاف تاجیکستان رفت و رقیبش را ۳ بر ۱ شکست داد. افغانستان در مسابقه دوم این دوره با قرقیزستان رقابت کرد و سرانجام بازی را به نفع خود پایان داد. ترکمنستان در دوره سوم این مسابقات افغانستان را شکست داد.

به گزارش بي بي سي، عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی افغانستان، در فیسبوکش پیروزی تیم فوتبال زیر ۱۵ سال افغانستان را تبریک گفته و نوشته که "با وجود شرایط مشکل و نامساعدی که ورزشکاران افغانستان نسبت به رقیبانشان دارند، آنها یکی بعد از دیگری افتخار می‌آفرینند."

سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری، ضمن تبریکی در فیسبوکش نوشته "در شرایطی که کام مردم ما از خشونت‌ها و حملات تروریستی تلخ است و هر روز مردم بی‌گناه و جوانان برومند و شجاع ما توسط دشمنان قسم خورده افغانستان قربانی می‌شوند، خبر پیروزی جوانان ورزشکار و قهرمان ما در میادین ورزشی که بذرهای امید و شادی را در دل یکایک مردم افغانستان می‌ کارند، بی‌ نهایت مسرت‌بخش و شادی‌آفرین است."

 

کد خبر 376200

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha