همشهری آنلاین: نمایندگان باشگاه رعد پدافند هوایی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جایزه بزرگ اسپانیا به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.

Wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جایزه بزرگ اسپانیا، روز شنبه (24 تير) در شهر مادرید برگزار شد و نمایندگان کشورمان در قالب تیم کشتی آزاد رعد پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) آجا در این رقابت‌ها حضور یافتند و در پایان توسط وحید آهنگری و امین طاهری در اوزان 65 و 125 کیلوگرم صاحب مدال نقره، و سید علی موسوی و حسین شهبازی در اوزان 74 و 96 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم محمد نامجومطلق در دور نخست مقابل شعبان‌اف از بلاروس با نتیجه 8 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، وی نیز از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم وحید آهنگری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم اسمیت از آفریقای جنوبی را با نتیجه 10 بر 0 شکست داد و در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 10 بر 0 از سد لوکاس از مجارستان گذشت، اما در فینال مقابل زاین رترفورد از آمریکا با همين نتیجه شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 70 کیلوگرم غلامرضا عبداله‌پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر 5 مغلوب عظمت نوریکایف از بلاروس شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، عبداله‌پور از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم سید علی موسوی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم دیانا از ایتالیا را با نتیجه 12 بر 2 مغلوب کرد و در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل جردن باروز از آمریکا با نتیجه 10 بر 0 شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. موسوی در این دیدار با نتیجه 8 بر 6 فری‌اف از اسپانیا را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم‌پور پس از استراحت در دور اول، در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 و ضربه فنی مقابل ایلالدیف ایتایف از سوئد شکست خورد و با توجه به شکست حریفش در دور بعد، وی از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 96 کیلوگرم حسین شهبازی در دور اول با نتیجه 11 بر 5 والنزوئلا از اسپانیا را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 10 بر 0 از سد نوبلت از فرانسه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این دیدار مقابل کایل اسنایدر از آمریکا با نتیجه 10 بر 0 شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. شهبازی در این دیدار با نتیجه 11 بر 0 انگستروم از سوئد را برد و به مدال برنز رسید.

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری در دور اول با نتیجه 10 بر 0 کوبا از اسپانیا را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی 0 با حساب 6 بر 3 جارویس از کانادا را پشت سر گذاشت و راهی دیدار فینال شد. طاهری در دیدار فینال مقابل نیک گویازدوفسکی از آمریکا با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

 

کد خبر 376329

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha