بررسی‌های تازه در پرونده چاقوکشی در متروی شهرری نشان می‌دهد ضاربی که با شلیک پلیس کشته شده، ۳ سابقه کیفری در پرونده خود داشته است.

حوادث

 اين حادثه، در متروي شهرري رخ داد و ضارب با حمله به يك روحاني وي را با ضربات چاقو زخمي كرد. او پس از مجروح كردن 2نفر ديگر با شليك گلوله پليس از پادرآمد. در فيلمي كه از صحنه حادثه منتشر شده نشان داده مي‌شود ضارب در آخرين لحظات با تيغ‌موكت بري كه در دست دارد به سمت ماموران پليس مي‌رود و يكي از ماموران با استفاده از اسلحه كلاشنيكف و از فاصله‌اي نزديك او را هدف قرار مي‌دهد.

پس از اين حادثه روحاني مجروح براي مداوا به بيمارستان هفتم تير منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. او درباره حادثه مي‌گويد: «اگر 2جوان فداكار به دادم نمي‌رسيدند و مرا را از دست ضارب نجات نمي‌دادند، قطعا جانم را از دست مي‌دادم.» اين روحاني 47ساله پيش از اين قاضي دادگاه شهرري بوده است اما به‌دليل ديسك كمر خودش را بازخريد كرده بود.

او ادامه داد: صبح آن روز در شهرري كارهايم را انجام دادم و ساعت 10:30به مترو رفتم تا به محل كارم بروم. منتظر قطار ايستاده بودم كه يك‌باره شخصي از پشت سر به من حمله كرد و ضربه‌اي به گردنم زد. من اصلا با او هيچ صحبتي نكردم و او كاملا بي‌هوا و ناگهاني به من حمله كرد. من حتي چاقو را هم نديدم،

انگار گفته‌اند كه تيغ موكت‌بري بوده است. او قصد داشت باز ضربه‌اي ديگر به گردنم بزند اما مچش را گرفتم و با هم درگير شديم. او يك ضربه به‌گردنم و ضربه‌اي ديگر به كف دستم زد و همان لحظه 2 جوان فداكار وي را گرفتند و من توانستم فرار كنم. وي ادامه داد: خودم را به نگهباني رساندم و روي صندلي نشستم. همه شوكه شده بودند، هيچ‌كس جرأت نمي‌كرد نزديك شود. پس از گذشت 3دقيقه پليس و حراست وارد عمل شدند و در نهايت شنيدم كه ضارب كشته شده است.

در همين حال برادر اين روحاني به همشهري گفت: پزشكان مي‌گفتند ضربه‌اي كه به گردن برادرم وارد شده خطرناك است اما خوشبختانه او نجات يافت و 2يا 3روز ديگر مرخص خواهد شد. به گزارش همشهري، ضارب كه با شليك گلوله پليس كشته شد 40سال داشت كه در بررسي‌ها مشخص شده 3سابقه كيفري داشته و پيش از اين به اتهام سرقت، نزاع و درگيري و رابطه نامشروع به زندان رفته بود.

کد خبر 376407

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha