دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
۰ نفر

درام جنگی «دانکرک» سرانجام در سومین هفته اکران در آمریکای شمالی از صدر جدول پرفروش‌ها پایین آمد

و جای خود را به فیلمی داد که با رقمی کمتر از ۲۰ میلیون دلار، ضعیف‌ترین افتتاحیه سال ۲۰۱۷ را ثبت کرد.

به گزارش همشهري، در هفته‌اي كه بیشتر سینماروها ترجيح دادند فیلم‌های تازه روي پرده را ناديده بگيرند، «برج تاریک» به کارگردانی نیکلای آرسل و بازي ادریس البا و متیو مکاناهی 19ميليون و 500 هزار دلار فروخت و بالاتر از دانكرك 17.5ميليون دلاري ايستاد. فيلم تازه كريستوفر نولان تا امروز بيش از 133ميليون دلار در آمريكا و كانادا فروخته و هنوز راهي دراز براي رسيدن به رقم 200 ميليون دلار در گيشه داخلي پيش رو دارد.

برج تاريك كه بر اساس داستان‌هاي فانتزي استفن کینگ با 60ميليون دلار ساخته شده، آغازي نوميدكننده داشت. هر چند مديران سوني اميدوارند در اكران‌هاي داخلي و بين‌المللي به سوددهي برسند. ديگر فيلم تازه اين هفته درام «دیترویت» به كارگرداني کاترین بیگلو، فيلمساز آمريكايي برنده اسکار بود كه تنها 7 میلیون دلار فروخت و در رده هشتم ايستاد.

فیلم كه در اكران گسترده در بيش از 3هزار سینما روي پرده رفته، ماجراي اعتراض‌هاي خياباني سال 1967 را روايت مي‌كند كه 9 قربانی شامل 7 مرد و 2 زن سیاهپوست در پي داشت. ديترويت با 40 ميليون دلار، ساخته شده بيگلو فیلم برنده اسکار «قفسه درد» و «30 دقیقه بامداد» را در كارنامه دارد.

کد خبر 378614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha