همشهری آنلاین: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکتیک تروریست‌های تکفیری برای دستیابی به پیروزی، تکیه بر عنصر وحشت است.

رسول سنایی راد

به گزارش بسیج، سردار پاسدار رسول سنایی راد با بیان این که تروریست‌ها دست به اقدامات هولناک می زنند، گفت: آن‌ها سرکودک 12 فلسطینی و کودکان خردسال «تَدمری» را به جرم جاسوسی، گوش تا گوش می‌بُرند تا با ایجاد رعب و وحشت، راه را برای رسیدن به مقصود خود هموارتر کنند.

معاون سیاسی سپاه افزود: امروز دیگر تردیدی وجود ندارد که هدف نهایی تروریست‌ها از ابتدا رسیدن به ایران اسلامی و مرز‌های آن بوده است.

سردارسنایی راد اظهار کرد: شاید قبل از اقدامات تروریستی تکفیری‌ها در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) در تهران، تصورعده‌ای این بود که ما در بیرون از مرز‌ها صرفا برای تامین امنیت دیگران هزینه می‌کنیم؛ ما شاهد بودیم که بعد از 17 خرداد، این تصور باطل شد و همگان به اهمیت حضور مدافعان حرم در خط مقدم مبارزه با تروریست‌های تکفیری پی بردند.

وی درباره ایثار، جانفشانی و از خود گذشتگی مدافعان حرم گفت: مدافعان حرم قبل از اعزام به منطقه آتش «انتهای خط» را خوانده‌اند.

سنایی‌ راد با بیان اینکه نوع مواجهه شهید «محسن حججی»با تکفیری‌های جنایتکار، یادآور خاطرات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و نحوه مواجهه آن‌ها با بعثی‌ها پس از به اسارت گرفته شدن بود اظهار کرد: با توجه به ماهیت خشن و ددمنشانه جریان تروریسم تکفیری، کلیه مدافعان حرم که داوطلبانه دفاع از حرم اهل بیت (ع) را انتخاب کرده‌اند، قبل از اعزام به منطقه آتش «انتهای خط» را خوانده‌اند.

وی افزود: شهدای دشت نینوا که سرهایشان به نیزه رفت، اما از اعتقادشان دست برنداشتند، الگوی شهدایی نظیر محسن حججی هستند.

«محسن حججی» اهل نجف آباد اصفهـان، جهادگر بسیجی و از اعضاء فعال 'موسسه شهید کاظمی'، طی روزهای پیش در مرز سوریه به اسارت داعش درآمد و به دست جنایتکاران داعش در راه دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت به فیض شهـادت نائل آمد.

کد خبر 378988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha