دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم‌های ویدیویی نشان می‌دهد تام کروز سر صحنه فیلمبرداری در پرش از یک ساختمان به ساختمان دیگر، دچار جراحت شد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، تام كروز بازیگر فیلم «ماموریت غیرممکن» در حالی که مشغول فیلمبرداری قسمت ششم این مجموعه اکشن بود، دچار جراحت شد.

فیلم ویدیویی که از صحنه فیلمبرداری این فیلم در لندن گرفته شده نشان می‌دهد این بازیگر در حال پریدن از یک ساختمان به ساختمان دیگر کمتر از حد لازم پریده و و وقت فرود به شدت به زمین برخورد کرده است. وی وقتی ایستاد کمی لنگ می‌زد. با این حال او پس از این صحنه با پای خود صحنه را ترک کرد.

او قادر بود تا خود را به ساختمان اصلی برساند.

میزان آسیب دیدگی او نامشخص است و هنوز کمپانی پارامونت در این باره توضیحی ارایه نکرده است.

بازیگر ۵۵ ساله از سابقه‌ای طولانی در انجام کارهای سخت در فیلم‌ها برخوردار است و در «ماموریت غیرممکن: ملت سرکش» او در سکانسی که مربوط به هواپیما بود همه حرکات اکشن مربوط به آویزان شدن از هواپیما را خودش انجام داد. در سکانس ابتدایی این فیلم شخصیت اتان هانت که کروز نقش او را ایفا می کند از ایرباس ۴۰۰ آویزان می‌شود و این در حالی است که سرانجام هواپیما پرواز می‌کند.

در فیلم‌های قبلی «ماموریت غیرممکن»، کروز از قله‌های کوه بالا رفت و از کنار برج خلیفه آویزان شد اما آویزان شدن از هواپیما احتمالا خطرناک‌ترین ماموریت تا به حال او بوده است.

کریستوفر مک‌کوآری کارگردان قسمت قبلی در قسمت ششم نیز روی صندلی کارگردانی نشسته و قرار است این فیلم ۲۷ جولای ۲۰۱۸ راهی سینماها شود. در این فیلم هنری کاویل، ربکا فرگوسن، آنجلا باست و آلک بالدوین نیز بازی می‌کنند.

کد خبر 379232

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha