همشهری‌آنلاین: محمدعلی نجفی، شهردار تهران از تهیه فهرست اولویت‌ها و فوریت‌های شهرداری تهران خبر داد و گفت: قطعا اولویت‌ها و فوریت‌ها با در نظر گرفتن تفاوت میان آنها به صورت مجزا پیگیری و در خصوص آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.

محمدعلی نجفی، شهردار تهران كه صبح امروز شنبه 4 شهريور به عنوان نخستین روز کاری خود به محل شهرداري تهران رفت پيش از شروع اولين جلسه‌اش با مسئولان شهرداري در پاسخ به سوالی درخصوص سختی کار در مجموعه شهرداری تهران و مقایسه آن با زمان تصدی‌اش در وزارت آموزش و پرورش، گفت‌: هر کدام از این مسئولیت‌ها سختی و شیرینی خاص خود را دارد، اما طبیعتا در شهرداری تهران به دلیل این‌که کار به صورت مستقیم با مردم است، برای من شیرین‌تر است و دستگاه بزرگی همچون شهرداری با همه شئونات زندگی شهروندان مرتبط است.

نجفي به تشریح اولویت‌های شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: تعیین اولویت کار مشکلی است؛ چرا که همه مسائل با یکدیگر مرتبط هستند. برای مثال بحث آلودگی هوا با موضوع‌هايی همچون حمل و نقل و ترافیک در ارتباط هستند و مجموعه اولویت‌ها در نظر گرفته شده است، اما باید اولویت‌ها و فوریت‌ها از یکدیگر تفکیک شوند، لذا لیستی از اولویت ها و فوریت‌ها تهیه شده است که در خصوص آنها پیگیری و تصمیم‌گیری خواهد شد.

شهردار تهران، به گزارش ايسنا، در ادامه‌ در خصوص جابه‌جایی مدیران و معاونان مجموعه شهرداری نیز تصریح کرد: امروز با معاونان و مدیرانی که مستقیما زیر نظر شهردار کار می‌کنند جلسه دارم. در طول هفته‌ جاری با این مدیران به صورت خصوصی جلسه‌ای را برگزار خواهم کرد و طی این مسیر ممکن است برخی از آنها علاقه‌ای برای ادامه‌ کار نداشته باشند و یا بالعکس من علاقه‌ای به کار با آنها نداشته باشم که این هفته‌ برای آشنایی با مدیران و معاونان اختصاص خواهد داشت و هنوز تصمیم گیری برای جابه جایی مدیران و معاونان زود است.

کد خبر 380221

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha