دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

شهردار تهران در احکامی جداگانه مدیران جدیدی را برای اداره پایتخت معرفی کرد.

محمد علی نجفی

 محمدعلي نجفي در حكمي حسن رباطي را به‌عنوان معاون هماهنگي امور مناطق شهرداري تهران منصوب كرد. رباطي كه داراي مدرك كارشناسي‌ارشد مديريت شهري است سابقه 3دهه مديريت شهري را در كارنامه خود دارد. او پيش از اين مشاور وزيركشور در امور شهرداري‌ها، معاون امورمناطق شهرداري تهران، شهردار مناطق 14، 16 و 18 تهران و همچنين فرماندار ورامين، شهركرد و شهر ري و مديرعامل شركت جهانگردي و گردشگري بوده است.

همچنين امين عارف‌نيا ديروز به‌عنوان مشاور شهردار تهران و رئيس مركز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري تهران معرفي شد. عارف نيا پيش از اين مشاور وزير و مديركل حوزه وزارتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بوده است. ازجمله ديگر سوابق او مي‌توان به رياست مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان ميراث فرهنگي و مديريت كل حوزه رياست، روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران اشاره كرد.

عارف نيا همچنين در دوره سوم شوراي اسلامي شهر تهران مشاور كميسيون فرهنگي و اجتماعي شورا بود. بر اساس احكام صادر شده از سوي محمد علي نجفي، حسینی نوکنده به عنوان شهردار منطقه‌4، سیدعلی مفاخریان به عنوان شهردار منطقه 9، پیمان حسین محسنی به عنوان شهردار منطقه‌12، مرتضی رحمان‌زاده به عنوان شهردار منطقه‌13، وحیدرضا انارکی محمدی به عنوان شهردار منطقه‌15 و حسن رحمانی به عنوان شهردار منطقه‌21 تهران منصوب شدند.

شهردار تهران ديروز در جلسه انتصاب شهرداران مناطق، گفت: اصل براي ما شهر و خدمت به شهروندان است. محمدعلي نجفي در بخش ديگري از سخنان خود افزود: آنچه در يك ماه اخير كم و بيش مشهود بوده و بايد حل كنيم، مسئله نظافت شهر است. وي همچنين با اشاره به مسئله عوارض ساخت و ساز در شهر تهران گفت: در مواردی دست شهرداران مناطق باز است تا طبق مصوبه شورا تخفیف دهند. در هر صورت باید صددرصد محاسبه عوارض را روی سیستم مکانیزه بیاوریم تا هر شهروندی که زمینی را بسازد از طریق وب تمام محاسبات برای او تعیین شود و مسئله پشت باجه که در شهرداری تهران معروف است، به این شکل حل و فصل شود.

کد خبر 381800

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha