دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۶ - ۱۱:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: اداره کل ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: در حال حاضر تمام راه های اصلی کشور باز و تردد در آنها جریان دارد.

به‌گزارش این اداره کل، بارش برف و باران در محورهای ارتباطی کشور به ویژه در استان‌های زنجان، قزوین، کردستان، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، گیلان، مازندران و تهران اعلام شده و به موجب این بارش ها سطح راه‌ها لغزنده اعلام شده است.

 همچنین عبور از مسیرهای کوهستانی و برفگیر مستلزم داشتن زنجیر چرخ است لذا به رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی و برفگیر دارند، توصیه می‌شود وسیله نقلیه خود را به لوازم و تجهیزات ایمنی زمستانی مجهز کنند.

علاوه بر این، محور هراز حدفاصل رودهن تا شهرستان آمل به منظور تعریض و بهسازی مسیر در محدوده سه راهی بلده ازشنبه تا چهارشنبه هفته جاری و هفته آینده شب‌ها از ساعت ‪ ۱۹تا پنج صبح روز بعد در صورت مساعد بودن وضعیت جوی مسدود خواهد شد.

بنابر این گزارش، آخرین وضعیت راههای کشور از طریق تلفن‌های: 88925252-141 ‪  قابل دریافت است. سامانه اطلاع رسانی پیامک این مرکز نیز با شماره (3000141) به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی است

کد خبر 38208

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز