سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: نگارخانه مژده با برپا کردن یک حراج سه روزه آثار هنری با همراهی جامعه تجسمی به کمک آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه و غرب ایران می‌شتابد.

Zelzeleh

به گزارش همشهري آنلاين، مژده طباطبایی كه مدیريت نگارخانه مژده را بر عهده دارد و در زلزله بم هم چنین رویدادی را برای کمک به آسیب‌دیدگان تجربه كرده بود، درباره تجربه تازه گفت: «از همه هنرمندانی که دوست دارند در این حرکت خیرخواهانه و انسان‌دوستانه حضور داشته باشند دعوت می‌شود آثار خود را به نگارخانه تحویل دهند تا در حراج خیریه سه روزه ارائه شود.»

وي با ابراز تأسف از حادثه غم‌انگیز زلزله غرب ايران افزود: «براي همدردی با عزیزانی که در زلزله آسیب‌دیده و دچار خسارت شده‌اند، نگارخانه مژده در نظر دارد بخشی از گنجینه خود را در حراجي روزهاي 26 تا 28 آبان به فروش برساند. از این رو از همه هنرمندانی که دوست دارند در این اقدام خیرخواهانه مشارکت کنند، دعوت مي‌كنيم در صورت تمایل یک یا چند اثر خود را برای ارائه در حراج اهدا كنند.»

به گفته طباطبايي، تمام عواید حاصل از این حراجي به آسیب‌دیدگان زلزله اخیر اختصاص مي‌يابد. ضمن اينكه همه آثار، حتی آثار بزرگان نصف قیمت واقعی و حتی کمتر روی دیوار ارائه و در پایان سومین روز به بالاترین پیشنهاد فروخته مي‌شود. نگارخانه مژده در سعادت‌آباد، علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک 27 واقع شده و علاقه‌مندان می‌توانند با شماره 22067442-021 تماس بگیرند.

کد خبر 388513

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha