چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: اسماعیل عفیفه از آماده سازی موسیقی سریال «آنام» توسط افشین عزیزی خبر داد و در عین حال پخش این مجموعه‌ی تلویزیونی را پس از «لیسانسه‌ها» عنوان کرد.

سینما

این تهیه‌کننده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ ساخت مجموعه‌ی «آنام» که بر تعداد قسمت‌های آن افزوده شد، گفت: ساخت این سریال پس از اتفاقاتی که صورت گرفت در نهایت ۶۵ قسمتی شد و تاکنون ۱۶۰۰ دقیقه از این مجموعه کار شده است. طبق گفته‌ی مدیران تلویزیون پخش آن پس از مجموعه‌ی «لیسانسه‌ها» خواهد بود.

او گفت: در حال حاضر گروه در تهران مشغول تصویربرداری مجموعه‌ی «آنام» هستند و تا پایان کار در تهران خواهند ماند.

افشین عزیزی آهنگسازی سریال‌هایی نظیر؛ «ماتادور» و «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» مسعود کرامتی و فیلم تلویزیونی «همه چی روبه راهه» محمد حجت ذی‌جودی، را بر عهده داشته‌است.

وی همچنین آهنگسازی فیلم‌هایی نظیر؛ «هفت ماهگی» هاتف علیمردانی، «کوچه‌ی بی‌نام»، «چهارشنبه خون به پا می‌شود» حماسه پارسا، «مردن به وقت شهریور» و «جشن ایرانی» عباس رافعی را در کارنامه دارد.

تصویربرداری فاز اول سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم امیر عباس پیام با حضور بازیگران شاخص آذربایجان در شهرستان کلیبر کلید خورد.

سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۳ با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به کارگردانی جواد افشار که توسط امیر عباس پیام نوشته شده است.

کد خبر 388637

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha