همشهری آنلاین: مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه بسیج یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: جایگاه‌ بسیج‌ ارتباط‌ تنگاتنگ‌ و غیرقابل‌ انکاری‌ با امنیت‌ ملی‌ کشور دارد.

نعمان غلامی

 

به گزارش بسیج، سردار پاسدار نعمان غلامی روز سه شنبه با اشاره به اینکه نقش‌ و جایگاه‌ بسیج‌ در کشور، ارتباط‌ جدی‌ و مستقیمی‌ با امنیت‌ ملی‌ ما دارد اظهار کرد: بسیج یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی است که باعث ایستادگی ما در برابر استکبار جهانی شده است و نباید از یاد برد که اگر بسیج نبود، دشمن می توانست در لایه های مختلف جامعه نفوذ کند و نقشه های خود را عملیاتی سازد.

وی ادامه داد: وحدت‌ و همبستگی‌ ملی‌ جز در سایه‌ امنیت‌ ملی‌ تحقق‌ نمی‌پذیرد و بسیج‌ آن‌‌گاه‌ می‌تواند در ایجاد هدف‌ و آرمانهای خود موفق‌ عمل‌ کند که‌ در به‌ وجود آوردن‌ امنیت‌ ملی‌ با موفقیت‌ و اقتدار انجام‌ وظیفه‌ کند.

سردار غلامی تصریح کرد: هرچند همه‌ اهداف‌ بسیج در بحث‌ نظامی‌ و امنیت‌ خلاصه‌ نمی‌شود و فراتر از آن‌ است؛‌ اما نمی توان از نقش بسیج در اقتدار دفاعی کشور سخن به زبان نیاورد.

هفته بسیج مستضفین از روز 29 آبان تا پنجم آذرماه سالروز تاسیس این سازمان مردمی به فرمان حضرت امام خمینی ره گرامی داشته شد.

کد خبر 390843

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha