همشهری آنلاین: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جهان اسلام و امت بزرگ رسول‌الله دعوت کردتا همه یک صدا و همگام و همراه با مردم مظلوم و ستمدیدۀ فلسطین اقدام سخیف ترامپ را محکوم کنند.

quds

به گزارش فارس، در پی اعلام تـصمیـم شیطانی ترامپ به منظور انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس ضمن محکوم‌نمودن این تـصمیم ابلهانه و رذیلانۀ رئیس جمهوری امریکا با صـدور اطـلاعیــۀ فــراخـوان و دعـوت عمـومـی از ملــت بــزرگ، شـــریـف و اسـتکبارســتیـز ایــران اســلامی دعــوت کرد تا پـس از اقــامــۀ نــماز بـاشــکوه جــمعـه این هفته در ســراســر کشــور خشــم و نـفـرت و انـزجـار خـود را از آمریـکای مســتـکبر و جنـایتـکار و رژیم سـفاک و کـودک‌کـش صـهیـونیـســتـی و این اقدام دیوانه‌وار و ابلهانه فریاد کنند.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تصمیم ابلهانه، تحریک‌آمیز و شیطانی آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی ضمن رسوایی و آشکارسازی نیّات پلید، شوم و شیطانی دولت مستکبر و مستبد آمریکا و بی‌اعتبار کردن بیشتر این کشور نزد آن دسته از کشورها و ملت‌های جهان که هنوز به بی‌طرفی این کشور در روند سراب‌گونه مذاکرات صلح باور دارند آن را نشانی آشکار از ترس و استیصال آمریکا از انتفاضۀ بزرگ آزادسازی فلسطین می‌داند.

بایستی اذعان کرد فلسطین بســیار بزرگتـر از آن است که ترامپ بتواند با این تصمیم خود تاریخ آن را تغییر دهد و قدس تا ابد پایتخت فلسطین و محور اصلی وحدت و توجه و قبلۀ اول امت بزرگ اسلامی باقی خواهد ماند و به رسمیت‌شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی به هیچ وجه اعتبار نخواهد داشت.

فـردا جمعه، یـکپارچـه سراسر ایران اسلامی، روز اعلام و فریاد نفرت و انزجار و خشم انقلابی ملت بزرگ و ضد استکباری ایران علیه آمریکای جنایت‌پیشه و رژیم تروریست‌پرور صهیونیستی خواهد بود.

ایران اسلامی فردا پس از اقـامـۀ نمـاز پرصلابت و دشمن‌شکن جمعه در تهران و مصلی‌ها و میعادگاه‌های بیش از 1000 شهرستان و شـهر و بخش در سـراسـرکشـور فـریـاد " مرگ بر امـریکـا" و "مرگ بر اسـرائیل"سـر خواهد داد.

شــورای همــاهنـگی تبـلـیـغات اســلامـی نیز از «جهان اسلام» و"امت بزرگ رسول‌الله" دعوت می‌کند تا همه یک صدا و همگام و همراه با مردم مظلوم و ستمدیدۀ فلسطین اقدام سخیف ترامپ را محکوم کنند.

این مراسم تظاهرات فـردا پس از اقامـۀ نماز جمعـه از درب‌های خروجی مصلی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 391712

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha