همشهری آنلاین: مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه تبلیغات غیر مجاز اینترنتی اقدامات بسیاری انجام شده است و اگر به هر دلیلی کالای غیر مجاز به صورت اینترنتی، شبکه‌های مجازی و ماهواره تبلیغ شود برخورد جدی می‌شود.

مدیر کل رفتر بازرسی سازمان غذا و دارو

به گزارش وبدا، دکتر شهریار اسلامی تبار در سومین "همایش مقابله با فساد و قاچاق کالاهای حوزه سلامت" گفت: از مصادیق مهم مقابله با فساد در حوزه کالاهای سلامت محور " تقلب و قاچاق " است.

وی افزود: تلاش وزارت بهداشت در زمینه مقابله با فساد و قاچاق این است تا بتواند وظایف خود در راستای تامین سلامت جامعه عملی کند و با کسانی که به هر دلیل با سلامت مردم بازی کند برخورد کند.

اسلامی تبار اظهار داشت: کشور ما در راستای اجرای قوانین خود اقدامات بسیاری را انجام داده است و تلاش بر این است تا این اقدامات در سطح مجامع بین المللی منعکس شود.

مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو بیان داشت: در این راستا سازمان غذا و دارو در حوزه کالاهای سلامت، وظیفه مقابله و برخورد با قاچاق و تقلب را بر عهده دارد که اقدامات بسیار موثری را انجام داده است.

 اسلامی تبار گفت: تمام آمار های مربوط به مقابله و برخورد با فساد و قاچاق به سازمان‌های بین المللی اعلام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه تبلیغات غیر مجاز اینترنتی اقدامات بسیاری انجام شده است و به هر دلیلی کالای غیر مجاز به صورت اینترنتی، شبکه‌های مجازی و ماهواره تبلیغ شود برخورد جدی می‌شود که در این راستا بسیاری از سایت‌ها با همکاری نیروی انتظامی فیلتر شده اند. برخورد با 312 تبلیغ ماهواره ای و 2 هزار و 410 سایت در این زمینه در 6 ماهه نخست امسال از اقدامات این حوزه بوده است.

کد خبر 392346

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha