سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
۰ نفر

فیلم سینمایی «بیدار شو آرزو» که همزمان با روزهای زلزله بم توسط کیانوش عیاری ساخته شده بود بالاخره از ۲۵ آذرماه اکران خود را در سینماهای هنر و تجربه آغاز خواهد کرد.

سینما

به گزارش همشهري، بعد از اينكه سال‌ها از توليد اين فيلم فوق‌العاده تلخ مي‌گذرد بالاخره برنامه‌ريزي‌ها نتيجه داد و بناست فيلم با مشاركت بنياد سينمايي فارابي اكران محدود خود را در گروه سينمايي هنر و تجربه از روز شنبه آينده آغاز كند.به همين مناسبت قرار است مراسم افتتاحيه فيلم سينمايي بيدار شو آرزو روز شنبه ۲۵ آذرماه با حضور چهره‌هاي فرهنگي و هنري در موزه سينما برگزار شود. بيدارشو آرزو داستان آموزگار جوان روستايي در حاشيه شهر بم است كه بعد از بيرون آمدن از زير آوار، پي مي‌برد همكارش جان سپرده است.

او تلاش مي‌كند تا با حركت به سوي شهر براي اهالي كمك بياورد ‌اما با رسيدن به شهر ناباورانه درمي‌يابد كه فاجعه اصلي در آنجا روي داده و از هر گوشه و كنار، فرياد شيون و زاري و درخواست كمك بلند است. او در بيمارستان ويران و پر از مجروح و كشته با يك روحاني آشنا مي‌شود و به توصيه او به گورستان شهر مي‌رود و به‌كار غسل دادن جنازه‌ها و دفن آنها مي‌پردازد. مردي زنداني كه در اثر ويراني زندان خود را به شهر رسانده، براي غسل دادن زن، مادر و فرزندش «آرزو» از او كمك مي‌خواهد و داستان‌هايي را روايت مي‌كند.

کد خبر 392394

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha