همشهری آنلاین: تا چند روز دیگر سال ۲۰۱۷ به پایان می‌رسد و یکی از هیجان‌انگیزترین بحث‌ها برای دوستداران سینما، پیش‌بینی فیلم‌هایی است که به گیشه سال ۲۰۱۸ رونق می‌دهند؛ از «پلنگ صورتی» که قرار است نقطه عطف فیلم‌های ابرقهرمانی باشد تا بازگشت دنباله‌های «ددپول» و «اینکردیبل‌ها» در این دسته‌بندی جای می‌گیرند.

پلنگ سیاه

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، هر چند هنوز آخرين آمار و ارقام از گيشه سال ميلادي منتشر نشده اما به نظر مي‌رسد اوضاع و احوال سينما به ويژه از نظر اقتصادي چندان هم بد نباشد. آنچه پيش رو داريد، بخش اول از معرفي فيلم‌هايي است كه در سال تازه روي پرده مي‌روند و انتظار مي‌رود مردم را در گوشه و كنار جهان به سالن‌هاي تاريك بكشانند.

انتقام‌جويان: جنگ ابديت
پس از توليد و عرضه 18 فيلم، برگ برنده دنياي سينمايي مارول مي‌تواند اثر حماسي «جنگ ابديت» به كارگرداني آنتوني و جو روسو از مجموعه «انتقام‌جويان» باشد كه چهره‌هاي اكشن را براي رويارويي با تانوس (با بازي جاش برولين) گرد هم مي‌آورد.

پلنگ سياه
اين سومين فيلم پس از نسخه‌هاي 1921 و 1977 از «پلنگ سياه» است كه ماجراهاي آن باز هم در انياي آينده‌نگرانه و عجيب مارول مي‌گذرد. رايان كوگلر روي صندلي كارگرداني نشسته و چاوديك بوزمن به نقش پادشاه جنگاوران يا همان پلنگ سياه در آن بايد به مصاف دشمنان و رقباي داخلي و خارجي برود.

ددپول 2
پس از موفقيت نسخه اصلي در سال 2016، تهيه‌كنندگان خيلي زود دست به كار شدند و دنباله آن را مقابل دوربين فرستادند تا براي نمايش در سال 2018 آماده شود. تيم ميلر جايگزين ديويد ليچ روي صندلي كارگرداني شده و رايان رينولدز مثل فيلم اول نقش ددپول را ايفا مي‌كند.

جانوران شگفت‌انگيز: جنايت‌هاي گريندل‌والد
پيش‌درآمد جي كي رولينگ بر مجموعه هري پاتر به پاريس دهه 1920 نقل مكان كرده و جاني دپ هم با وجود تمام مخالفت‌ها به مجموعه بازيگران آن پيوسته است. «جانوران شگفت‌انگيز و زيستگاه آنها» سال گذشته به بازار آمد و بيش از 800 ميليون دلار فروخت. به نظر مي‌رسد «جنايت‌هاي گريندل‌والد» مي‌تواند ركورد آن را بشكند.

اينكرديبل‌ها 2
13 سال از زمان اكران انيميشن بسيار دوست‌داشتني «اينكرديبل‌ها» مي‌گذرد و حالا پيكسار تصميم گرفته در چهاردهمين سال نمايش آن فيلم موفق، دنباله‌اي را روانه پرده‌ها كند كه در آن آقاي اينكرديبل خانه‌نشين شده و فرزندش با قدرت‌هاي فوق‌تصور بيرون از خانه سرگرم كار و بازي است. برد برد Brad Bird كارگردان فيلم است.

دنياي ژوراسيك: سقوط پادشاهي
كريس پرت و برايس دالاس هوارد به دنياي ژوراسيك بازمي‌گردند و تلاش مي‌كنند جان دايناسورها را نجات دهند؛ آن هم درست پيش از آنكه يك انفجار آتشفشاني تمام زنده‌هاي روي زمين را از بين ببرد. «دنياي ژوراسيك» دو سال پيش اكران شد و در كمال شگفتي بيش از يك ميليارد و 670 ميليون دلار فروخت.

بازگشت مري پاپينز
كارخانه بازسازي استوديو والت ديزني همچنان با تمام قدرت مشغول كار است و اين بار نوبت فيلمي رسيده كه بيش از 50 سال پيش همه را شگفت‌زده كرده بود. در «بازگشت مري پاپينز» به كارگرداني راب مارشال، اميلي بلانت جانشين جولي اندروز شده اما ماجراها درباره همان پرستاري است كه مي‌تواند پرواز كند و به كار بچه‌ها برسد.

ماموريت: غيرممكن 6
جزئيات ماموريت بعدي تام كروز در دنياي جاسوسي همچنان فوق سري باقي مانده و كمتر كسي از آن خبر دارد. فقط همين را بدانيد كه ستاره 55 ساله پس از پنج بار ظاهر شدن در نقش مامور همه‌فن‌حريف، قاعدتا نمي‌تواند مثل گذشته كارهاي خطرناك بكند و ديوار راست را بالا برود.

کد خبر 393823

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha