همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پزشکان متخصص فردا به پایان می رسد، گفت: این آزمون روز جمعه این هفته ۲۲ دی ماه در ۵ شهر کشور برگزار می شود.

به گزارش ايسنا، دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: آزمون استخدامی پزشکان متخصص در دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی وزارت بهداشت سال ۹۶ که در تاریخ مقرر ( محدوده زمانی ۲۵ آبان تا اول آذر ۹۶) برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند، صبح روز جمعه ۲۲ دی ماه ۹۶ در ۵ شهر ( مشهد، تهران، اصفهان،‌تبریز و بابلسر)برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد ۴۷۲ نفر در آزمون فوق ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۴۱ نفر زن و مابقی مرد هستند.

دکتر توکلی افزود: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای این آزمون روز سه شنبه ۱۹ دی ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبان تا ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه ۲۱ دی ماه فرصت دارند کارت آزمون خود را به صورت اینترنتی از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در با بیان اینکه تاکنون ۲۵۷ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت نموده اند، یادآور شد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و کارت ملی و یا شناسامه عکس‌دار الزامی است.

کد خبر 395073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha