همشهری آنلاین: هفته پایانی از یازدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی آقایان با قهرمانی تیم نزاجا در رشته تفنگ و تیم مقاومت در رشته تپانچه به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، آخرین هفته از لیگ برتر تیراندازی آقایان ژ با حضور تیم‌های مدعی ژ در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

برگزاری این رقابت‌ها در جدول رده‌بندی تفنگ آقایان، نزاجا با مجموع امتیاز 46 به عنوان قهرمانی دست یافت، شرکت ملی حفاری ایران با امتیاز 42 نایب قهرمان شد و مقاومت با امتیاز 38 در جایگاه سوم ایستاد. در تپانچه هم تیم مقاومت با 50 امتیاز به عنوان قهرمان معرفی شد، نزاجا با 42 امتیاز نایب قهرمان شد و شرکت ملی حفاری ایران با 34 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.

همچنين با برگزاری فینال رشته تپانچه بادی و بعد از جمع امتیازات مقدماتی ورزشکاران، در نهایت جواد فروغی از مقاومت، محمد احمدی از نزاجا و وحید گل‌خندان از شرکت ملی حفاری به ترتیب به عناوین برتر دست یافتند.

در رشته تفنگ بادی نیز، امیرمحمد نکونام از نزاجا، امیرسیاوش ذوالفقاریان از هیات سمنان و حسین باقری از نزاجا به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

تیم تیراندازی

کد خبر 396561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha