همشهری آنلاین: نشریه موسیقایی نیو میوزیکال اکسپرس NME که از ۱۹۵۲ هر هفته به بازار می‌آمد، پس از ۶۶ سال به پایان راه رسید و نسخه مکتوب آن دیگر منتشر نمی‌شود.

هفته نامه ان ام ای

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، هفته‌نامه NME تازه‌ترين عضو فهرست نشريه‌هايي است كه به دليل بازار راكد رسانه‌هاي مكتوب به پايان راه رسيده‌اند. هر چند نسخه آنلاين اين رسانه‌ها همچنان منتشر مي‌شود و هوداران ويژه خود را هم دارد. شمارگان نشريه NME سال 2015 با كاهشي شديد به 15 هزار نسخه رسيد و با اعمال سياستي تازه در جذب آگهي‌هاي تبليغاتي، دوباره تا 300 هزار نسخه بالا رفت.

اين هفته‌نامه كه نامي معتبر به ويژه در عرصه موسيقي بريتانياست، بر برگزاري برنامه‌هاي ويژه و اهداي جايزه به برترين چهره‌ها، آلبوم‌ها و ترانه‌ها هزينه توليد خود را تامين مي‌كرد. شاخه بريتانيايي شركت تايم كه مالك NME بود، هفته گذشته به گروه خصوصي اپيريس واگذار شد و اين گروه هم در نخستين اقدام راي به تعطيلي يكي از قديمي‌ترين نشريه‌هاي موسيقايي داد.

همين ماه اكتبر گذشته بود كه انتشار خبر توقف انتشار نسخه مكتوب دهمين ماهنامه بزرگ بريتانيا بسان بمب در رسانه‌ها منفجر شد. گلمور در حوزه‌هاي سرگرمي، زيبايي و مد فعاليت مي‌كند و قرار است از اين پس نسخه مكتوب آن دو بار در سال منتشر شود.

کد خبر 400317

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha