سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رادیو کتاب امروز چهارم اردیبهشت افتتاح شد و قرار است تا پایان نمایشگاه کتاب به فعالیت بپردازد.

رادیو

به گزارش مهر، آیین راه اندازی رادیو کتاب امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت در ساختمان شهدای رادیو با حضور مدیران رادیو و برخي مسئولان برگزار شد.

مهدی شاملو مدیر تولید چند رسانه ای و فضای مجازی معاونت صدا در ابتدای مراسم راه اندازی رادیو کتاب در سخنانی گفت: امروز مخاطبان در فضای مجازی سهم زیادی دارند. 

وی ادامه داد: ایدانصدا زیر مجموعه فضای مجازی رادیو است که در فصل جدید فعالیت های خود پایگاه جامع کتاب گویا نیز به آن اضافه شده است. دست اندرکاران رادیو نمایش در فعالیت های این پایگاه نقش به سزایی دارند و این پایگاه در چند روز گذشته به صورت آزمایشی افتتاح شده که استقبال خوبی هم از آن صورت گرفته است.

محمد سرشار نویسنده و گوینده قدیمی رادیو نیز با تبریک سالگرد تاسیس رادیو بیان کرد: امیدوارم رادیو به وظیفه اصلی خود که آگاهی بخشی و سرگرمی است، ادامه دهد و هر سال بهتر از گذشته عمل کند. 

در بخش دیگری از این مراسم پایگاه جامع کتاب گویا افتتاح شد و همچنین رضا سرشار گوینده «قصه های ظهر جمعه»، جواد پیشگر هنرمند و کارگردان رادیو نمایش، بهروز رضوی گوینده، میکاییل شهرستانی کارگردان رادیو نمایش و امید زندگانی بازیگر رادیو نمایش تجلیل شدند.

کد خبر 403614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha