همشهری آنلاین: تاریخ اکران نخستین فیلم کوین اسپیسی پس از مطرح شدن نام این ستاره هالیوودی در پرونده رسوایی جنسی اعلام شد.

کوین اسپیسی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، «باشگاه پسران ميلياردر» به نويسندگي و كارگرداني جيمز كاكس كه مراحل توليد آن حدود دو سال پيش به پايان رسيده، روز 17 اوت (كمتر از دو ماه ديگر) اكران محدود در سينماها خواهد داشت. ضمن اينكه قرار است حدود يك ماه ديگر فيلم در شبكه‌هاي تلويزيوني مبتني بر ارائه خدمات اينترنتي به نمايش درآيد. اين پروژه سينمايي كه به واسطه حضور اسپيسي در آن تا مرز نابودي پيش رفت، با 15 ميليون دلار توليد شده است.

«باشگاه پسران ميلياردر» بر اساس يك پرونده قتل واقعي در دهه 1980 در لس‌آنجلس ساخته شده و اسپيسي در آن نقش ران لوين را بازي مي‌كند؛ يك خلافكار هنرمند كه درگير فعاليت‌هاي سازماني قدرتمند به نام باشگاه پسران ميلياردر مي‌شود. يكي از دانشجويان دانشگاه هاروارد به نام جو هانت اين سازمان را اداره مي‌كند كه هدف آن پولدار شدن يك‌شبه با استفاده از ترفند پانزي است.

اسپيسي 58 ساله كه پيش از باز شدن پايش به پرونده رسوايي جنسي هاليوود ستاره بي‌جايگزين سريال «خانه پوشالي» بود، خيلي زود از آن پروژه كنار گذاشته شد. ضمن اينكه تمام صحنه‌هاي بازي او در فيلم سينمايي «تمام پول‌هاي دنيا» به كارگرداني ريدلي اسكات با حضور كريستوفر پلامر دوباره مقابل دوربين رفت و نامزدي اسكار بهترين بازيگر مرد مكمل را براي اين بازيگر كهنه‌كار به ارمغان آورد.

کد خبر 408448

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha