همشهری آنلاین: سومین مرحله مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور روز جمعه ۱۲ مرداد ماه با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

Slalom

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این مسابقات که به میزبانی استان البرز برگزار شد، نزدیک به ۱۰۰ شرکت‌کننده از ۱۸ استان کشور در کلاس های منفی۱۵۰۰ سی سی بانوان، مثبت ۱۵۰۰ سی سی بانوان، منفی ۱۵۰۰ سی سی آقایان، مثبت ۱۵۰۰ سي سي آقایان و کلاس آزاد به رقابت پرداختند.

در کلاس منفی ۱۵۰۰ سی سی بانوان لیلا پیکانپور از اصفهان، محبوبه واحدیان از کرمان و سرور دستگاهی از خوزستان رده‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی سی بانوان با قهرمانی سیما یزدان‌پناه از کرمان پایان یافت و یلدا مرادی از گیلان و صفورا احمدی از تهران در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

در بخش مثبت ۱۵۰۰ سی سی آقایان، مهرداد صفری از اصفهان اول شد، عبدالعزیز راشدی از خوزستان در رده دوم قرار گرفت و فرشاد بوربور از تهران توانست عنوان سوم را به دست آورد.

در بخش منفی ۱۵۰۰ سی سی آقایان علی یزدانی از مرکزی قهرمان شد، مهدی پرهام از توابع تهران بر سکوی دوم ایستاد و مجتبی‌ پورحسنی از یزد در رده سوم قرار گرفت.

در بخش کلاس آزاد نیز مجید فتحی از خوزستان اول شد، حسن منتظری از مازندران عنوان دوم را به خود اختصاص داد ومنصور اسدالهی از کرمان رده سوم را کسب کرد.

در نهایت تیم‌های کرمان، خوزستان و یزد رده های اول تا سوم این مرحله از مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور را کسب کردند.

 

کد خبر 412616

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha