همشهری آنلاین: تیم ایران در دومین مسابقه خود مقابل استرالیا به پیروزی رسیدو به عنوان صدرنشین گروه B راهی دور بعد شد و در ادامه با برتری مقابل ویتنام به نیمه نهایی رسید.

Poorya Yali

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شاگردان بهروز عطایی عصر روز پنجشنبه (18 مرداد) در دومین مسابقه خود در AVC کاپ به مصاف استرالیا رفتند و این تیم را با نتیجه سه بر یک شکست دادند.

ایران در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید، اما ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ واگذار کرد.

در این مسابقه پوریا یلی ۱۷ امتیاز با اسپک، ۱ امتیاز با دفاع روی تور و در کل ۱۸ امتیاز به دست آورد و نقش مهمی در پیروزی ایران داشت.

در سوی دیگر میدان استوکتون، پشت خط‌زن استرالیا با کسب ۲۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین بود، ولی نتوانست مانع از شکست تیم خود شود.

صبح روز شنبه (20 مرداد) هم در نخستین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی AVC کاپ تيم كشورمان به مصاف ویتنام رفت و این تیم را با نتیجه سه بر صفر و با امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۹ از پیش رو برداشت.

پیروزی ایران در شرایطی رقم خورد که عطایی در هیچکدام از سه ست بازی، نیازی به درخواست وقت استراحت احساس نکرد.

در این بازی امیرحسین اسفندیار ۹ امتیاز با اسپک، ۵ امتیاز با دفاع روی تور، ۲ امتیاز با سرویس و در مجموع ۱۶ امتیاز به دست آورد.

پوریا یلی هم ۱۴ امتیاز با اسپک، ۲ امتیاز با دفاع روی تور و در کل ۱۶ امتیاز گرفت.

 

کد خبر 413273

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha