همشهری آنلاین: اسکارلت جوهانسن با پیشی گرفتن از دو همسر پیشین برد پیت گران‌ترین بازیگر هالیوود و دنیا در سال منتهی به ژوئن ۲۰۱۹ لقب گرفت.

اسکارلت جوهانسن

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، بازيگر 33 ساله آمريكايي كه فيلم بسيار موفق «انتقام‌جويان: جنگ ابد» را روي پرده دارد، با 40.5 ميليون دلار بالاتر از آنجلينا جولي و جنيفر آنيستن در صدر فهرست گران‌ترين بازيگران زن دنيا ايستاد. اين در حالي است كه جوهانسن سال گذشته در فهرست 10 بازيگر پردرآمد نشريه فوربس حضور نداشت اما به لطف بازي در نقش بيوه سياه در «جنگ ابد» به صدر اين فهرست راه يافت. قسمت دوم اين فيلم بهار آينده اكران مي‌شود.

جولي 43 ساله كه همچنان درگير پرونده جدايي خود از پيت است، با 28 ميليون دلار دستمزد در رده دوم قرار دارد. او اين پول را براي بازي در قمست دوم «ملفيسنت» از استوديو ديزني گرفته است. فيلمبرداري پروژه از ماه مي امسال آغاز شده تا براي نمايش احتمالي در بهار 2020 آماده شود. «ملفيسنت» با بودجه تقريبي 250 ميليون دلار توليد شد و در اكران سال 2014 بيش از 750 ميليون دلار فروخت.

دستمزد 19.5 ميليون دلاري آنيستن (همسر پيت پيش از جولي) در يك سال اخير بيشتر به لطف همكاري با برخي برندهاي معتبر تجاري از جمله يك شركت هواپيمايي آسيايي، يك شركت توليد آب‌معدني و يك شركت توليد لوازم آرايشي و بهداشتي بوده است. بر اساس آنچه در گزارش فوربس آمده، بازيگر 49 ساله آمريكايي در يكي دو سال اخير چندان در عرصه سينما فعال نبوده و عمده تمركز خود را روي تلويزيون گذاشته است.

با در نظر گرفتن نوسان هاليوود، غيبت صدرنشين سال گذشته در فهرست امسال چندان عجيب نيست. اما استون 26 ميليون دلاري در كنار ستاره‌هايي چون چارليز ترون و اما واتسن سرشناس‌ترين غايبان 10 چهره گران دنياي سينما در اين دوره هستند. اين نكته را هم نبايد فراموش كرد كه سال گذشته مارك والبرگ با 68 ميليون دلار دستمزد صدرنشين جدول مردان بود؛ رقمي كه در مقايسه با 41 ميليون دلار جوهانسن تفاوت ميان زنان و مردان را نشان مي‌دهد.

جنيفر لارنس با 18 ميليون دلار، ريس ويترسپون با 16.5 ميليون دلار، ميلا كونيس با 16 ميليون دلار، جوليا رابرتس با 13 ميليون دلار، كيت بلانچت با 12.5 ميليون دلار، مليسا مكارتي با 12 ميليون دلار و گيل گدوت با 10 ميليون دلار ديگر بازيگران گران دنياي سينما در سال منتهي به تابستان 2018 هستند.

بر اساس آنچه فوربس ماه گذشته از پرددرآمدترين چهره‌هاي دنياي سرگرمي منتشر كرد، درآمد زنان به هيچ وجه با مردان قابل مقايسه نيست. دوين جانسن مقلب به راك با 124 ميليون دلار و جورج كلوني با 239 ميليون دلار سالي بسيار پربار را پشت سر گذاشته‌اند.

کد خبر 413929

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha