همشهری آنلاین: دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به نارضایتی از نتایج کسب شده کولاکوویچ در قهرمانی جهان گفت:‌ نمی‌توان زیاد به تمدید قرارداد امید داشت.

کولاکوویچ

امیرحسین منظمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره نتایج ناامید کننده تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی جهان و ایستادن در جایگاه سیزدهم مشترک اظهار کرد: به نظرم تیم ملی بازی‌ها را بسیار خوب شروع کرد اما در آغاز دور دوم و پس از باخت ناباورانه پس از بلغارستان بازیکنان از نظر بدنی و روحی دچار افت شدند که معتقدم بازیکنان با استرس زیادی در دور دوم بازی کردند. در چنین شرایطی باید کادر فنی و بازیکنان باتجربه تیم به کمک بازیکنان جوان می‌آمدند تا انگیزه‌ها پایین نیاید.

دبیر فدراسیون والیبال درباره اظهار نظر کولاکوویچ مبنی بر اینکه قرارداد او با فدراسیون والیبال تا سال ۲۰۲۰ ادامه دارد و اینکه آیا فدراسیون والیبال از نتایج کسب شده رضایت دارد؟ گفت: اگر بخواهم واقعیت را بگویم من قرارداد کولاکوویچ را ندیده‌ام چرا که در زمان ثبت قرارداد او در فدراسیون والیبال سمتی نداشتم اما معتقدم که عملکرد او و نتایجی که کسب شد به هیچ عنوان قابل قبول نبود.

او ادامه داد: باید به صورت دقیق و کارشناسی عملکرد کولاکوویچ مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد و سپس درباره تمدید قرارداد او برای دو سال دیگر تصمیم بگیریم. تا جایی که من اطلاع داشتم فدراسیون والیبال به دنبال تمدید قرارداد دو ساله با کولاکوویچ تا سال ۲۰۲۰ بود اما با توجه به نتایج کسب شده نمی‌توان زیاد به تمدید قرارداد امید داشت.

امیرحسین منظمی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از سوی وزارت ورزش و جوانان نامه‌ای در رابطه با بازنشستگی احمد ضیایی دریافت کرده‌اند، گفت: تاکنون هیچ نامه‌ و ابلاغیه‌ای از وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون والیبال ارسال نشده است. هر تصمیمی هم که گرفته شود، تابع قانون هستیم.

کد خبر 417344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha