همشهری آنلاین: تخفیف ۷۰ درصدی ورود وانت بارها و آژانس‌های پایتخت به محدوده طرح ترافیک با رای مثبت اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.

شورای شهر

به گزارش ایرنا، شورای اسلامی شهر شهر تهران امروز، یکشنبه 8 مهر، در نودمین جلسه علنی با رای اکثریت اعضای تصویب کردند در صورت ثبت 3 سفر روزانه در سامانه "تهران من" این تخفیف برای وانت بارها و آژانس‌ها اعمال شود.

  • دیگر لوایح و مصوبات شورا

همچنین بررسی لایحه شهرداری تهران درخصوص اصلاحیه مصوبه تعیین وظایف شورای عالی فنی شهرداری تهران طی یک فوریت این لایحه در هفتاد و هشتمین جلسه شورای شهر پایتخت در تاریخ 2 مرداد ماه 97 به تصویب رسیده بود در دستور کار شورای شهر قرار گرفت که پس از نظرات و پیشنهادات اعضا، این لایحه نیز به تصویب رسید.

بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه تعیین ساختار و حدود اختیارات شوراهای معماری مناطق نیز دستور بعدی جلسه شورای شهر تهران بود که یک فوریت این طرح در هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر در تاریخ 19 تیر 97 به تصویب رسیده بود که در ادامه نیز این طرح به تصویب رسید.

بررسی لایحه شهرداری تهران درخصوص معرفی دو نفر از کارکنان شهرداری به عنوان قائم مقام ذی‌حساب در واحدهای تابعه شهرداری تهران دستور بعدی جلسه امروز شورای شهر تهران بود که یک فوریت این لایحه در هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تاریخ 13 شهریور ماه 97 به تصویب رسیده بود و در ادامه کلیات آن به تصویب رسید.

همچنین در جلسه امروز یک فوریت طرح نحوه رسیدگی به برنامه و بودجه سالیانه به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

کد خبر 417897

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha