همشهری آنلاین: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی مینی بوس حامل دانش آموزان پسر در محور لالی-تاراز در استان خوزستان خبر داد.

شاهین فتحی در گفت و گو با ایسنا دراین باره اظهارکرد: ظهر امروز (دوشنبه 30 مهر) سرویس حامل دانش آموزان در محور لالی-تاراز در استان خوزستان در حال حرکت بود که ناگهان واژگون شد.

وی با بیان اینکه بعد از وقوع این حادثه عوامل هلال احمر به محل اعزام شدند گفت: در این حادثه ١۶تن از دانش آموزان مصدوم شدند که دو نفر از آن ها توسط عوامل هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عملیات امداد و نجات در محل همچنان ادامه دارد، گفت: عوامل امدادی در محله حادثه حضور دارند.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا نیز ضمن تایید وقوع این حادثه، افزود: این مینی بوس که سرویس تعدادی از دانش آموزان بوده در محور تاراز-لالی در محدوده روستای آرپناه استان خوزستان واژگون شده است و کارشناسان در حال بررسی علل وقوع این حادثه و همچنین تعداد مصدومان هستند.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه ۱۶ مصدوم این حادثه به مراکز درمانی انتقال یافتند، اظهار کرد: حال دو تن از مصدومان این حادثه وخیم است.

وی همچنین با بیان توضیحات تکمیلی مبنی بر اینکه مینی بوس واژگون شده در محور لالی-تاراز دره متعلق به سرویس دانش آموزان مدرسه پسرانه بود، اظهارکرد: از بین ۱۶ مصدوم ۱۰ تن از دانش آموزان مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اهواز انتقال یافتند که چهار نفر آنها توسط اورژانس هوایی و شش تن از آنها توسط آمبولانس‌های زمینی به این شهر منتقل شدند.

در ادامه فتحی معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر در گزارش پایانی این سازمان از حادثه واژگونی مینی‌بوس سرویس دانش آموزان اظهار کرد: تعداد کل مصدومین این حادثه به ۱۸ تن رسید که ۱۶ نفر از آنها توسط عوامل اورژانس و دو نفر از آنها توسط عوامل هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

کد خبر 419831

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha