شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به همراه دستیار اول خود ویداکوویچ وارد تهران شد.

خاویر کلمنته سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان اواخر امشب از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) امشب وارد تهران شد.
کلمنته به تازگی با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسید و برای سه سال مربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت.

به گزارش ایسنا، خاویر کلمنته در جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از حضور در تهران گفت: به خاطر استقبالی که در این هوای سرد زمستانی از من صورت گرفت بسیار سپاسگزارم.

وی ادامه داد: در درجه اول این سفر را به ایران انجام دادم تا فوتبال ایران را از نزدیک بشناسم و جدا از صحبت‌هایی که تاکنون با نمایندگان فدراسیون فوتبال داشتم به صورت حضوری از نزدیک فوتبال ایران را چه از نظر بازی و چه از نظر فرهنگی بشناسم.

وی درباره وضعیت قراردادش گفت: قراردادم با فدراسیون فوتبال ایران نهایی نشده است اما حضورم در تهران نشان می‌دهد که برای قبول سرمربیگری تیم ایران آمادگی کامل دارم.

کلمنته درباره‌ی برنامه‌هایش در مدت حضور در ایران نیز گفت: این برنامه‌ها را باید فدراسیون فوتبال اعلام کند. اما من به طور مستمر تلاش می‌کنم تا فوتبال ایران را بشناسم. من بازی‌های تیم ایران را در جام جهانی دیده‌ام و نخستین کار من این است که فیلم بازی‌های تیم‌ملی ایران را ببینم و دوم آن‌که امکانات سخت‌افزاری مانند زمین، را ببینم و نکته‌ی سوم آن که بتوانم بازیکنان ایرانی را در طول تمرین مورد بررسی قرار دهم و ببینم آن‌ها به چه نوع تمریناتی عادت دارند.

کلمنته درباره مدت حضورش در ایران نیز گفت: به طور یقین تمام طول سال را در ایران نخواهم بود، اما برای هدایت تیم‌ملی آماده‌ام.

وی ادامه داد: در رابطه با اولویت‌های کاری‌ام، باید شرایط را در چند روز آینده مطالعه کنم

کد خبر 43308

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز